Announcement

Collapse
No announcement yet.

Een uitgebreide A2000

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Een uitgebreide A2000

    Niet alleen in de opslag, maar ook in mijn woning staan stapels A2000's. Een daarvan is te koop.
    In de kast zitten 2 Harddisks, CDROM, opalvision grafische kaart en een GVP 68030 deze laatste levert ook de scsi aansluitingen. Omdat deze kaart alleen hele vreemde 64 pins chips accepteert ( die ik niet heb), zit er ook een 2mb geheugen uitbreiding in.
    Natuurlijk werkte de A2000 niet. Het is tenslotte een Amiga. Maar na het schoonmaken van alle connectoren en opnieuw de kaarten plaatsen. Beeld. Helaas boot de machine niet helemaal. Maar na een zachte reset start opvalvision en lijkt alles in orde. Tot je de kap erop schroeft. Kap weer los en na een paar pogingen weer beeld. Tot je de kap er weer opschroeft.... Ik heb er genoeg van. Deze machine is te koop.
    zij is wel duurder dan de hele stapel A2000's uit mijn andere advertentie. Ik hoop op een paar honderd euri. Helaas voor mij gaat het in de clubkas.

    #2
    Mooi setje. Jammer dat ik al 2 A2000s heb waarvan er bij één ook de GVP 030 in zit.

    Mocht je in delen gaan verkopen, dan heb ik interesse in de OpvalVision grafische kaart. Eventueel ook de CDROM speler.

    Comment


      #3
      Deze Amiga en haar zes vriendinnen zijn zojuist verkocht

      Comment

      Working...
      X