Announcement

Collapse
No announcement yet.

A2000 uitverkoop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    A2000 uitverkoop

    Hoeveel A2000's heeft een mensch nodig? Daarom grote opruiming.
    Op een zeer geheime locatie te Rotterdam staan de verkoopvoorraden van onze HCC Commodore IG. Ergens in een hoekje staan 5 verwaarloosde A2000's. Aangezien er geen wandcontactdozen in de opslag zijn, is het niet mogelijk ze te testen. Ik kan mij vaag herinneren dat niet alle diskdrives in orde waren. De mobo's wel? Ik heb twee jaar geleden de batterijen er meteen uitgetrokken. Maar het was beter als de vorige eigenaar dit gedaan had...
    Uitbreidingskaarten? Vergeet het maar, hooguit een XT emulatie (a2088). Ik zag ook een doosje met toetsenborden. Muizen wordt een probleem. Handboeken zijn geen probleem.
    Denk jij dat je in staat bent deze Amiga's een warm en liefdevol huis te geven? Doe een goed bod. Op marktplaats zou ik de hele partij aanbieden voor minstens 1000 euri. Of ik neem alles mee naar Maarssen, maar die A2000's zijn zo ..... Groot. Dus daarom hier te koop voor een miniprijsje.
    Bij belangstelling laad ik de UPS op en kun je kijken wat het doet alvorens de cash te overhandigen.

    #2
    Deze 6 Amiga zijn zojuist verkocht

    Comment

    Working...
    X