Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nog meer girl/man-cave pimping.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Nog meer girl/man-cave pimping.

    In het kader van leukedingetjes, heb ik ook wat aan te bieden.
    Eris een heleboel mogelijk op het gebied van logo's, zie voorbeeld (en sorry voor de Ajax fans).
    Zoiets als deze Buddha is ook mogelijk, het uitgangspunt is, dat het eea. redelijk simpel te vectoriseren is.
    Een 15 X 15 spiegel kost 13,50 een 30 X 30 komt op 27,50.
    Dit is ex. verz. kosten, dit varieert per vervoerder, maar de meest voordelige is Kiala.
    Ik maak gebruik van standaard spiegel tegels, derhalve hebben deze een geslepen rand, is wel zo fraai.



    #2
    Wat leuk.. ik zie zoiets wel eens hangen bij de Xenos maar dan met stomme ontwerpen.. leuk dat je zelf een ontwerp kan kiezen :) :)

    Comment


      #3
      Hoe maak je die spiegels eigenlijk, Henk? Zeefdruk, folie, zuur?
      [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

      Comment


        #4
        Ik frees de verf en koperlaag weg, om de een of andere reden blijft de zilverlaag redelijk intact, en dit ga ik te lijf met Zoutzuur!
        Het mooie is, dat het glas niet wordt beschadigd, en derhalve transparant blijft.
        Zal je zeggen dat ik er wel ff zoet mee was voordat ik dit resultaat bereikte, het voorbeeld heeft nog een paar ongewenste "spots", maar dat is iets van het verleden.

        Comment


          #5
          wat voor een frees gebruik je daarvoor ? CNC ?

          Comment


            #6
            Yep, dat gaat allemaal met CNC.

            Comment


              #7
              Leuk!!

              Comment

              Working...
              X