Announcement

Collapse
No announcement yet.

Blizzard 1260 te ruil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Blizzard 1260 te ruil

    Ik wil mijn blizzard 1260 ruilen, hij werkt honderd procent alleen ik ben er op uit gekeken. (CWB draait perfect alleen os3.9 doet wat vreemd in MIJN A1200) En eigenlijk heb ik het geduld niet meer om het helemaal af te configureren in mijn Rev2B (zie ander topic). Bovendien zit in mijn 4000 ook een 060 wat toch mijn main amiga is. Wat wil ik ervoor terug, eigenlijk een vampire 500 of vampire 600. Ik heb nog een scsi kit voor de blizzard 1260 die kan erbij maar dan wil ik toch een klein turbo kaartje voor de A1200 erbij. Kom nu niet met de Blizzard 1260 is niets waard want er wordt nog steeds flink voor betaald op amibay, ebay en zelfs marktplaats. Je kan hem hier testen in je eigen Amiga, dus wie ok wie :) :) Oja ik wil hem niet verkopen.

    Greetz.

    #2
    Je doelt denk ik wel op de Vampire V2? De reden dat ik dat vraag is dat ik anders wel een A600 Vampire V1 (eerste batch, beta tester) in de aanbieding heb.

    Comment


      #3
      mendark idd. een V2 Ik moet zeggen dat ik al misschien iets rond heb via AmigaScene.... wacht nog op definitief antwoord.

      Comment


        #4
        Gereserveerd

        Comment


          #5
          Netjes, leuke deal!

          Welke Amiga ga je met de Vampire verblijden?



          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

          Comment


            #6
            De A600 wordt voorzien van een Vampire V2 Black Edition :) :)

            Comment


              #7
              Gaaf :-) ik hou het bij mijn 060 :-)

              Comment


                #8
                odo gelukkig heb ik de 4000 nog met mk1 060......... vandaar dat ik deze ruil wel wilde doen. En de Vampire lijkt mij erg leuk...... zo'n klein monster van een Amiga :)

                Comment


                  #9
                  Vampire!
                  :)

                  Comment


                    #10
                    En heb je hem al binnen ? Zal best wel gaaf zijn vooral omdat het niet alleen een turbokaartje is.

                    Comment


                      #11
                      Hij is al ingebouwd, niet alles werkt nog correct maar met wat geduld gaat dat vast komen. Moet alleen nog een HDMI male-female adapter erin zetten. Nu hangt er een kabel aan mijn 600 :)
                      Ik heb namelijk de RF modulator verwijderd. Voor de rest lees ik mij wat in op het apollo core forum, ook even een accountje aangemaakt. Leuk kaartje maar best picky met inbouwen.

                      Comment

                      Working...
                      X