Announcement

Collapse
No announcement yet.

Een A1000 op marktplaats

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Een A1000 op marktplaats

    Zo vaak zie je ze niet voorbij komen geloof ik;
    Een Amiga 1000.
    [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

    #2
    Ate zou deze wel over hebben, want diegene die op het Snakeware HQ staat ziet er een stuk beter uit, maar deze zou niet voor minder dan 100 gaan denk ik zo.

    Comment


      #3
      Deze ziet er een stuk beter uit dan het erfstuk van Anton Siebel.


      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

      Comment


        #4
        Originally posted by Rishca View Post
        Anton Siebel.
        Oh ja, wie kent hem niet
        It's a wonder tall trees ain't layin' down

        Comment


          #5
          Ik heb deze A1000 opgehaald in Eindhoven (daar had Ate hem net voor mij weg weten te halen). Inmiddels is hij verkocht aan een man die er vroeger 1 had en die technisch genoeg is om het ding werkend te maken/krijgen.

          Comment


            #6
            Originally posted by WHiZZi
            Ik heb deze A1000 opgehaald in Eindhoven (daar had Ate hem net voor mij weg weten te halen). Inmiddels is hij verkocht aan een man die er vroeger 1 had en die technisch genoeg is om het ding werkend te maken/krijgen.
            Goed om te horen dat hij een net huisje heeft gekregen. Ik twijfelde persoonlijk nog even om een bod te doen, maar een 1000 is niet zo aan mij besteed denk ik.
            [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

            Comment


              #7
              Ik vind dat er wel 1 in een museum moet staan, laat ik nou toevallig zo'n museumpje kennen

              Comment


                #8
                Ate had ook een interessante CDTV te koop staan (met een beetje werk)
                => Commodore A600HD/40 <=
                3D Amiga Gotek frames: http://www.thingiverse.com/_CrazyBob_/designs

                Comment

                Working...
                X