Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amiga 500 met KCS PC Board, 1084 etc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Amiga 500 met KCS PC Board, 1084 etc

    Bij deze aangeboden, VERKOCHT!!!!

    Amiga 500 (inc. boekjes, muis en voeding)
    1084 monitor (inc. stroomkabel, stereo audiokabel, RGB-kabel)

    Amiga is uitgerust met KCS PC Board met 1Mb memory en klok en originele software.
    Microsoft MS-DOS versie 4.01
    2 x Suzo The Arcade joysticks
    Bak met diskettes waaronder o.a. Workbench en spellen.

    a500 en 1084 zijn volledig getest en werkend.

    Ik heb de set ook op MP geplaatst met een prijskaartje van €150,00 (mede door het KCS board, blijkt met software in goede staat nog redelijk veel op te brengen)
    Als ik er naast zit met de prijs, dan hoor ik dat graag.

    Oja, het klepje van de monitor is nog aanwezig en functioneert (altijd een manco na zoveel jaar ;) )
    Attached Files
    Last edited by DdAzZ; 26-03-2017, 23:45.
    [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

    #2
    Als je ADF-jes kan trekken van de software kun je er misschien nog mensen blij mee maken. De prijs, ik gok dat je wat aan de hoge kant zit voor marktplaats. Dit is meer een ebay handelaren-prijs gok ik zo.

    Ikzelf zou denk ik voor de set rond de €80 over hebben als ik er naar zoek en er op kan bieden. Los krijg je er misschien wat meer voor. Maar uiteindelijk, het is wat de gek ervoor geeft. Het staat je natuurlijk ook geheel vrij om het een tijdje te wachten tot iemand hapt. De prijs kan altijd nog wat omlaag. En misschien heb ik het wel bij het verkeerde eind.
    [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

    Comment


      #3
      Originally posted by michael View Post
      Als je ADF-jes kan trekken van de software kun je er misschien nog mensen blij mee maken. De prijs, ik gok dat je wat aan de hoge kant zit voor marktplaats. Dit is meer een ebay handelaren-prijs gok ik zo.

      Ikzelf zou denk ik voor de set rond de €80 over hebben als ik er naar zoek en er op kan bieden. Los krijg je er misschien wat meer voor. Maar uiteindelijk, het is wat de gek ervoor geeft. Het staat je natuurlijk ook geheel vrij om het een tijdje te wachten tot iemand hapt. De prijs kan altijd nog wat omlaag. En misschien heb ik het wel bij het verkeerde eind.
      Misschien heb je wel gelijk maar €80,00 vindt ik wel wat karig. Heb de set naar €125,00 gebracht.
      [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

      Comment


        #4
        is wel een mooie Amiga werkt dat een beetje een KCS power board ?

        Comment


          #5
          Originally posted by odo View Post
          is wel een mooie Amiga werkt dat een beetje een KCS power board ?
          Jazeker, werkt als een tierelier.
          Is wel een pure amiga, geen gotek of andere tierelantijntjes.
          [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

          Comment


            #6
            En hij is verkocht !!!
            [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

            Comment


              #7
              Bij wijze van test heb ik vorig jaar eens Maniac Mansion gespeeld via de het KCS powerpc bordje .... nutteloos uiteraard maar het ging wel :-)

              Comment


              • odo
                odo commented
                Editing a comment
                Dat zijn dingen die ik ook leuk vindt om te doen :-)

              #8
              Stomme vraag misschien, maar wat heb je er uiteindelijk voor gekregen? Die €125?
              [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

              Comment


              • DdAzZ
                DdAzZ commented
                Editing a comment
                €100,00 Michael. Ach heb er nog een 500 staan met monitor. A1200 is onderweg. Helaas niet via Joshua5 gekocht wat eigenlijk de bedoeling was maar was toch iets boven mijn budget. Nu eentje via mp gekocht die nog wel alle toeters en bellen moet hebben Indivision mk1 of 2, cf kaartje en pcmcia netwerkkaart. Maar dat vindt ik dus de lol ervan, alles bij elkaar sprokkelen.

              • michael
                michael commented
                Editing a comment
                Nette prijs Eur. 100.
            Working...
            X