Announcement

Collapse
No announcement yet.

couldn't create trashcan on volume ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    couldn't create trashcan on volume ...

    Hi all,

    Ik ben bezig mijn CF kaartje te formatteren in mijn fs-uae installatie en ik krijg na het formatteren de melding "couldn't create trashcan on volume Workbench"

    Kent iemand deze melding en waardoor deze veroorzaakt kan worden? Een google zoektocht heeft mij nog niets opgeleverd.

    #2
    Ik heb weinig ervaring met harddisks in Amiga's, maar is de CF write-enabled? Sommige kaarten hebben problemen in readers die niet compatible zijn. FS-UAE klinkt als een emulator, dus simpele vraag; werkt de CF wel direct met dezelfde reader onder Windows/Linux/MacOS X?

    Hopelijk vind je het snel zelf uit of krijg je een antwoord van iemand met meer kennis hiervan. Ik ben in elk geval benieuwd naar de uiteindelijke oplossing.
    [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

    Comment


      #3
      Oh de kaart werkt, aangezien de foutmelding pas op het einde van het formatteren komt. Ik heb uiteindelijk de CF card maar in de Amiga geduwd, geboot vanaf de workbench installatie diskette (in mijn gotek drive) en op de Amiga zelf Workbench geinstalleerd. Dus er is iets met hoe ik de kaart gebruik in het OS of de emulator. Maar so far so good. Ik ga dit alles uitschrijven in een blog post. Ik wil nu een image van de kaart maken zodat ik later eenvoudig installatie kan opnieuw doen, of met versies gaan werken...

      Comment

      Working...
      X