Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amiga OS 3.2.2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Amiga OS 3.2.2

    Ik heb aan Jens van individual computers gevraagd of de ACA1234 compatible is met Amiga OS3.2.2.

    in principe geen probleem maar je zou een bepaalde melding krijgen, hij schreef hierover het volgende;

    No - you should, however, not listen to the "you need to install a CPU/MMU library", as that causes more problems than it will ever solve. That nagging requester is easily removed from startup-sequence.

    zou iemand mij kunnen uitleggen hoe ik dit dan moet doen?

    ik heb google proberen te raadplegen maar ik kan hierover nergens wat vinden.

    alvast bedankt !

    #2
    Hij bedoeld het CPU CHECKINSTALL check gedeelte in de startup-sequence van 3.2.x welke zou moeten checken wat voor CPU je hebt.
    Als je bijvoorbeeld een 68040 hebt kijkt ie of 68040.library er is zo niet start ie in een soort safe mode op.
    [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

    Comment


      #3
      Ah , dus die cpu check install zou ik dan moeten verwijderen. Hoe zou ik dit dan moeten dan?

      Comment


        #4
        Gewoon in de S directory startup-sequence editen en dan ben je er van af

        Comment


          #5
          Als je niet zeker bent of je iets kan verwijderen, zet er dan gewoon een ; voor. Dan wordt die lijn als een comment gezien en uitgeschakeld tijdens de boot.

          Comment


            #6
            Ok, duidelijk , dank allen !

            Comment

            Working...
            X