Announcement

Collapse
No announcement yet.

A1200 + Undivided AGA MK2cr + CF kaart : past dat?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    A1200 + Undivided AGA MK2cr + CF kaart : past dat?

    lieve mensen,

    Eerst, het is mij gelukt online te gaan via de Avaya pcmcia wifi kaart
    FTP server opzetten tussen mijn PC wil nog niet lukken maar ik kan naar Aminet, dat is al heel luxe.
    Anyhoe:
    Ik heb mijn oog op een Undivided AGA MK2cr 2e hands voor 130,-
    Nou zie ik op de foto's dat hij op dezelfde plek zit waar mijn cf32 kaart plug en kabel zit die naar de backport gaat.
    De DVI out gaat ook naar de backport maar dat geeft niet, dan verhuis ik die naar de floppy poort die ik eruit heb gehaald.

    Maar... passen deze allebij op de connector? Weet iemand dat?

    Groet!
    Machiel

    #2
    Nee, dat gaat niet lukken als je netjes wilt afwerken. Als je de RF modulator eruit soldeer, dan kun je daar de DVI uitgang plaatsen.
    Je kunt dan deze aanschaffen: TV-Port - Portadapter für Amiga 600 / 1200 - Amiga Shop (amiga-shop.net) en kiezen voor de MK2CR adapter.

    Comment


      #3
      Hoi,

      Ik zet net kijken. Deze zit niet op de 44 pin maar klikt over de LISA chip heen

      Comment


        #4
        Je moet de kabel van je Indivision MK2CR aansluiten op dat printje.

        Comment


          #5
          Hoi,

          Op deze foto uit de MK2CR handleiding zie je dat de CF kaart pin (groene cirkel() ) naast de kaart over LISA zit toch?

          Comment


            #6
            Dit is wat je nodig hebt om te bestellen:

            Click image for larger version  Name:	Knipsel2.png Views:	0 Size:	33.4 KB ID:	29745

            Je hebt dan de Indivision MK2cr Anschlusskabel nodig. Deze kabel sluit je op de de portadapter en daarna sluit je de andere einde op je Indivision waar nu de DVI kabel van de Indivision zit.

            Click image for larger version

Name:	1292_6.png
Views:	47
Size:	846.8 KB
ID:	29746
            Last edited by amiga1260; 26-10-2023, 05:25.

            Comment

            Working...
            X