Announcement

Collapse
No announcement yet.

A600 in soort van loop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    A600 in soort van loop

    Goede avond heren en dames, ik heb mijn A600 laten recappen, was van plan om m vanavond te installeren (2.05 op 4 gb cf kaartje), echter ik kom niet ver, want hij start iedere keer opnieuw op. Heel af en toe kom ik in het "workbench install opstartscherm" maar ik kan dan ook niks aanklikken, want de muis doet het nagenoeg niet. Alleen van boven naar beneden is met veel moeite een beetje te doen. Heb 6 verschillende muizen geprobeerd, want ze zijn na al die jaren vaak niet helemaal goed meer, maar dat zou wel heel toevallig zijn geweest. En nu sowieso een goeie tankmuis gevonden, die perfect werkt op mijn A500.

    Het zou dus kunnen dat het opnieuw opstarten iedere keer (loop) dus ook iets met de muis te maken heeft, ofwel de muispoort.

    Heeft iemand een idee of ooit ook zoiets meegemaakt en weet misschien wat het probleem zou kunnen zijn?

    Groetjes wbeetje

    #2
    tsb heeft op zijn site hier iets over gepost.
    Weet natuurlijk niet of het overeenkomt met jou probleem, maar je kan er eens naar kijken.

    Succes
    [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

    Comment


      #3
      Bedankt DdAzZ, maar het werkt weeer. Er moest één of andere overbrugging van een printspoortje gemaakt worden. Werkt nu weer naar behoren. Bedankt nog !

      Comment


        #4
        [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

        Comment

        Working...
        X