Announcement

Collapse
No announcement yet.

hot glue + amiga = ... ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    hot glue + amiga = ... ?

    Hallo! ik heb eindelijk weer wat tijd voor mijn Amiga. Een tijd geleden een nieuw moederbord gevonden en nu weer alles aan het inbouwen. Blijkt plots dat de Indivision wel heel gemakkelijk losschiet. Ik wil hem vastzetten en denk daarbij aan mijn recent aangeschafte lijmpistool. Maar, is dit wel een goed idee? Waar kan ik het beste de hot glue toepassen, liever op een chip / component, of beter op het moederbord zelf? En kan ik het makkelijk verwijderen mocht ik dat ooit nodig vinden?

    Ik ben geen geweldige techneut dus wat tips zijn welkom.

    #2
    Ik heb laatst voor mijn aca620 dit gedaan, wellicht kun je dat proberen.
    Een tijdje geleden heb ik een A600 gekocht ( finally! ), toen direct maar een ACA620 besteld bij grote vriend en vlotte babbelaar Jensie boy. Prachtig rood

    Comment


      #3
      inventief! :) maar in mijn situatie niet bruikbaar. de indivision zit gewoon niet lekker vast, daar gaat een busje op de hoekjes niet bij helpen.

      Comment


        #4
        Nix mis met een beetje hot glue, mits tactisch aangebracht.
        Het mooie is, dat het goed hecht, maar ook goed te verwijderen is, zorg ervoor dat het nergens tussen loopt, gewoon je verstand gebruiken dus.

        Comment


          #5
          Met hot glue, misschien wel even verstandig om even de beide oppervalken even te reinigen met b.v. IPA ( Alcohol ) of andere ontvetter..

          Comment


            #6
            het is inmiddels gelukt, dank!

            Comment


              #7

              Comment

              Working...
              X