Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amiga 600 - Indivision (ECS)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Amiga 600 - Indivision (ECS)

    Nadat ik vorige week mijn 2e Amiga 4000 heb ingepakt en verstuurd naar Singapore ben ik dan eindelijk aangekomen in de situatie waar ik nog mijn Amiga 500 heb waar de kids met de floppy's ouderwets dat mogen doen wat wij vroeger ook moesten.. een 600 met een Furia en Indivision voor de WHDload meuk, een 1200 er ook AGA WHDload meuk is.. een 2000 met een 2500 configuratie.. uit nostalgie want eerste Amiga enzo.. een CD32 want nieuw en een 4000 machine met zo een USB kaart van Jens en Picasso IV geval erin.. was mijn laatste Amiga voordat ik ermee stopte.. dus vandaar.. natuurlijk, nog altijd 3 of 4 te veel.. maar 6 machines ipv 60 machines heb.. is denkelijk dichter bij wat een normaal persoon heeft.. en die 60 machines, daar moet ik niet aan terugdenken.. alleen maar werk van gehad.. man man man!!!

    Maar goed.. to the point.. Ik ga eens met die 600 beginnen.. daar zit die Furia in en een Indivision.. maar standaard WB er eerst op.. en dan komt al snel de observatie dat ik niet alle resoluties zie.. wat is de beste methode die in te stellen? devs/monitors files? config files? een tool?

    Dank alvast!

    Click image for larger version

Name:	IMG_6146.JPG
Views:	105
Size:	333.2 KB
ID:	15332
    Last edited by Megatron; 14-11-2017, 14:02.

    #2
    Originally posted by Megatron View Post
    .. en die 60 machines, daar moet ik niet aan terugdenken.. alleen maar werk van gehad.. man man man!!!
    Serieus? Had je 60 machines???

    Comment


      #3
      Originally posted by wiebow View Post
      Serieus? Had je 60 machines???
      Als je de grasmaaier niet meetelt…

      [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

      Comment


        #4
        Wat maar 60 machines? Dan moet de helft hier weg!

        Comment


          #5
          60 ? ... oef dan kan ik er nog een stuk of 25 bijhebben voor ik me abnormaal moet beginnen voelen.

          Comment


            #6
            Welke resoluties mis je?

            Als PAL en NTSC mist, kun je die uit de Storage/monitors map kopiëren. Heb je hogere resolutie nodig 1024x768 dan kun je die hier downloaden:
            http://aminet.net/package/driver/moni/HighGFX40_6.

            Wil je Indivision als Grafische kaar gebruiken, kun je hier eens kijken: http://www.a1k.org/forum/showthread....on+ecs+picasso

            Alleen heb je wel MMU nodig en die bezit de Furia helaas niet.

            Comment


            • Megatron
              Megatron commented
              Editing a comment
              Dankjewel Amiga1260.. dat noem ik nou eens een complete analyse!
          Working...
          X