Announcement

Collapse
No announcement yet.

AMIGA CASE: The Ultimate Retro Style Computer Case

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    AMIGA CASE: The Ultimate Retro Style Computer Case

    Voor die gene die niet op Amibay kijken, yeah right.... Anyway, schuimpy (Jarno Smit) heeft een indigogo project gestart voor een A1200 case.

    Zie: https://www.indiegogo.com/projects/a...omputer-case#/

    De cases zijn iets groter gemaakt dan de originele om zo extra hardware te kunnen herbergen...

    Zelf heb ik een case uit het kickstarter project van Philippe Lang aangeschaft via amigastore.eu, maar het ziet er naar uit dat deze inmiddels uitverkocht zijn.

    #2
    Zou hij zijn target halen ?

    De eerste kickstart van Philippe haalde de eerste deadline niet.. tweede wel.. ( maar dat kwam natuurlijk ook omdat het in de zomer viel ).
    Heb zelf dat project gebacked.. en ga deze maar niet doen..

    Indigogo.. ja .. eeuuhhhh .. ik vind het een nadeel (1 van de) dat je direct moet betalen.. ook als de target niet gehaald is, heb je al wel betaald..
    Zit nog steeds te wachten op de key caps voor de C64.. Nu snap ik wel dat het ook aan de persoon(en) achter het project ligt,
    maar ik vind het kickstart systeem wat prettiger.. Maar goed.. Ik hoop voor hem dat hij zijn target gaat halen..

    Had ook Jens niet iets met dit project te maken ?

    Comment


      #3
      Originally posted by tsb View Post
      Indigogo.. ja .. eeuuhhhh .. ik vind het een nadeel (1 van de) dat je direct moet betalen.. ook als de target niet gehaald is, heb je al wel betaald..
      Doel je nu op Flexible Funding vs Fixed Funding?

      Bij Flexible Funding (zoals de Jeroen Tel 'projecten') is het inderdaad zo dat zelfs als het doel niet gehaald wordt, het opgehaalde geld richting de campagnevoerder(s) gaat. Bij Fixed Funding (zoals op Kickstarter en ook dit case project) gaat het geld alleen richting de nieuwe eigenaar als het doel gehaald is.
      It's a wonder tall trees ain't layin' down

      Comment


        #4
        Oh heet dat zo.. :) Ja dat dus..

        Comment


          #5
          Verschil met fixed funding tussen indiegogo en kickstarter is wel het volgende:
          - Kickstarter, geld wordt pas afgeschreven als project gehaald is
          - Indiegogo: Geld betaal je al aan Indiegogo, als project niet gehaald wordt, krijg je het geld terug, anders gaat het door naar het project

          Jens heeft de volgende quote geleverd:
          "The AMIGA CASE is the best companion for the Amiga Reloaded motherboard." En je kunt via deze Indiegogo ook al inschrijven voor een van de eerste 1000 Amiga Reloaded van hem.

          Comment


            #6
            Originally posted by PRS View Post
            Voor die gene die niet op Amibay kijken, yeah right....
            Ik heb ander zo'n vermoeden dat er hier VEEL mensen zijn die niet op Amibay kijken hoor :)

            Comment


              #7
              Het lijkt erop dat de target niet gehaald wordt..

              Comment


                #8
                Tja, ik denk dat de mensen, waaronder ik, die een case wilde al in hadden geschreven voor http://a1200.net/ welke hun kickstarter ook maar net hebben gehaald. Dus deze was gewoon net te laat.

                Comment


                  #9
                  Op zich wel jammer... Misschien wel een mooie optie om een PPC kaart met BVision in te kunnen bouwen, mits er genoeg mogelijkheden zijn om koeling in te bouwen.

                  Maar met die 94% te kort en nog maar een week te gaan, gaat hij het niet rond krijgen. Er is nu ook een Poll op AmiBay om te kijken of iemand wel had mee gedaan als het een kickstarter project zou zijn geweest...
                  Last edited by PRS; 27-05-2016, 20:34. Reason: Current status added

                  Comment

                  Working...
                  X