Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat zijn gangbare bedragen

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by SimonV View Post
    Blijven hopen hoor, dat de huidige turbokaarten niks meer waard gaan zijn ....
    Ik "hoop" helemaal niks. Je hoeft mij niet te vertellen hoe het gaat. Wat je allemaal uitlegt is ouwe koek, waar iedereen in de Amiga-scene allang van op de hoogte is. Iedereen moet voor zich zelf maar bepalen hoeveel geld hij/zij voor Amiga-hardware over heeft.

Comment

Originally posted by AmiBoing View Post

Ik "hoop" helemaal niks. Je hoeft mij niet te vertellen hoe het gaat. Wat je allemaal uitlegt is ouwe koek, waar iedereen in de Amiga-scene allang van op de hoogte is. Iedereen moet voor zich zelf maar bepalen hoeveel geld hij/zij voor Amiga-hardware over heeft.

Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom je je aangesproken voelt aangezien het Roel is die vermoed dat de oude turbokaarten niks meer waard gaan zijn.

Comment

Originally posted by SimonV View Post

Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom je je aangesproken voelt aangezien het Roel is die vermoed dat de oude turbokaarten niks meer waard gaan zijn.
        Omdat jij zei: "..blijven hopen hoor...". En omdat Roel het waarschijnlijk níet hoopt. Hij is tenslotte degene die zijn turbokaartje wil verkopen. En ik spreek voor mezelf..

Comment

Zoals ik al had gezegd. De kaart is nu voorzien van een Rev6 68060 op 80Mhz met 64MB. Die gaat echt niet de deur uit. Of er in de toekomst nog nieuwe kaarten komen, wie weet.
          Amiga 1200, IMac MorphOS

Comment

Working...
          X