Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iemand ervaring met Tom+?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Iemand ervaring met Tom+?

    Het ziet er gelikt uit, zeker als je hem intern kan installeren zoals op de foto. Heeft iemand er ervaring mee? Doet het wat ze beloven?


    #2
    hmm.. ziet er idd goed uit.. als het ook wat is, dan is het helemaal ok.. :)

    Comment


      #3
      Ik ken het niet, maar het ziet er inderdaad interessant uit.
      [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

      Comment


        #4
        Wow!

        Nice find. Ik heb er meteen maar even één besteld. Nu hopen dat het ook leuk werkt!

        Comment


          #5
          PRS We horen het graag! Misschien kunnen we korting bedingen als we er een stuk of tien tegelijk inkopen.

          Comment


            #6
            Komt in orde

            Verwachte leverdatum is op of vòór maandag 30 Januari...

            Comment


              #7
              Ik heb hem gisteren binnen gekregen. Net even een beetje getest.
              Voor alsnog doet hij het prima.
              Even 'initialiseren' dmv rechter muisknop in houden en dan snel met de linker muisknop klikken.

              Daarna werkt hij prima. Hij schakeld vol automatisch tussen muis en joystick en dat is te herkennen aan respectievelijk een rode led die één keer per twee seconden heel kort uit gaat of een groene led die twee keer per twee seconden heel kort uit gaat.

              De joystick heb ik nog niet goed kunnen testen, aangezien mijn enkele two person Workbench games weigeren te werken (dit ligt overigens niet aan de TOM+, maar aan mijn brakke A4k WB installatie die ik er op heb staan.

              Switchen tussen Joy en muis gaat danwel op de fire button klikken, dan wel de linker muisknop.

              Tot nu toe erg tevreden!

              Comment


                #8
                Free shipping bij bestelling vanaf $ 75,- zijn. Iemand met interesse?

                Comment


                  #9
                  Is er een linkje met meer informatie? En dan bij voorkeur gewoon een website van degene die ze maakt :)

                  En zo even out of the blue; twee adapters voor Eur. 74 p.st. kopen omdat je dan geen verzendkosten betaald, of twee adapters voor Eur. 40 met Eur. 10 verzendkosten, lijkt me de laatste verstandiger. Maar alleen $ 75 noemen voor geen verzendkosten zegt me weinig. Dus waar wil je het vandaan halen Dennis1978 en wat is de rest van het plan?
                  Last edited by michael; 02-02-2017, 15:33.
                  [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

                  Comment


                    #10
                    Check het zelf maar even.
                    voor 2 adapters en een joystick kabel, (kan je hem intern aansluiten), kom je wel aan die 75, waarmee je dus de shipping kosten bespaard. Heb er zelf helaas niet de tijd voor om dit voor meer dan 2-3 stuks te doen.
                    To connect any standard Amiga / Atari / Commodore etc. joystick. / Joystick / Gamepad / Keyboard for. Amiga 500-4000 CD32, Atari ST / Falcon / TT and C64/C128. ( keyboard - as mouse or gamepad emulator ). | eBay!

                    Comment

                    Working...
                    X