Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amiga - Weer helemaal opnieuw beginnen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Het zou kunnen dat je bij de laatste 5% zit? Of dat het systeem niet is bijgewerkt? Reageren ze wel op e-mail?
    [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

    Comment


      #17
      Wow! Mijn case is vandaag aangekomen.

      En jongens, wat een top ding!! Kwaliteit is echt super, de afwerking is exact zoals het origineel. Stevig plastic, mooie structuur en goede egale kleur. En dan nog de voordelen: aan de achterkant netjes schroefjes ipv die irritante clips (die altijd afbreken), ventilatie in de trapdoor, voorbereidingen voor display/USB etc.

      Okay, hij is nog niet helemaal compleet, dit is de limited Lukhash edition, en de CD's missen nog de handtekeningen, die komen nog. Ook komt er nog een case badge in betere kwaliteit, maar los van die kleine puntjes ben ik helemaal happy!

      Comment


        #18
        Originally posted by Tahoe View Post
        Wow! Mijn case is vandaag aangekomen.

        En jongens, wat een top ding!! Kwaliteit is echt super, de afwerking is exact zoals het origineel. Stevig plastic, mooie structuur en goede egale kleur. En dan nog de voordelen: aan de achterkant netjes schroefjes ipv die irritante clips (die altijd afbreken), ventilatie in de trapdoor, voorbereidingen voor display/USB etc.

        Okay, hij is nog niet helemaal compleet, dit is de limited Lukhash edition, en de CD's missen nog de handtekeningen, die komen nog. Ook komt er nog een case badge in betere kwaliteit, maar los van die kleine puntjes ben ik helemaal happy!
        Tja, zwart zou niet mijn keuze zijn. Je ziet het Amiga logo nauwelijks. Tegenwoordig moet alles al zwart zijn, om je Amiga dan ook nog maar zwart te maken? Mja, je moet er van houden.

        Als het leverbaar is, wil ik graag een zilverkleurige case. :)

        Comment


          #19
          Originally posted by Verkoophoek View Post
          Half februari hebben alle backers hun case?
          Is deze uitspraak net zo hard als de bewering dat einde van de week 95 procent van de cases verstuurd zou zijn?
          Ik bedoel de uitspraak van twee weken geleden. Zojuist de status gechecked. Niets packed ... en dus nog niets onderweg.
          jammer dat het A1200 team juist in deze fase faalt op het gebied van communicatie.
          Joh.. Jij weet net zo goed als ik dat wij geen Amazon distributie kanaal hebben.. het zou tof zijn geweest.. dan was alles in 1-2 dagen de deur uit geweest. Helaas kost dat voor deze eerste Kickstarter veel te veel geld om op te zetten.. en.. we willen weinig betalen voor het verzenden, dus moeten we accepteren dat we met een partner werken die per dag een bepaald contingent erbij pakt.. erbij.. als in "jullie betalen minder, maar moeten flexibel zijn".. het alternatief was Postage vanuit Singapore.. geloof me.. geen goed idee i.v.m. onze vrienden bij de douane en dan zwijg ik nog over de kosten en lost parcels oftewel zendingen die verloren gaan.

          .. toen ik reageerde (vorige week) waren ze net begonnen met het inpakken en "picking" van de perks.. daarvan is nu ongeveer 50% de deur uit.. is daarmee midden februari te halen? Het antwoord is geen eenvoudig NEE of JA maar eerder een Ja, mits we de steady flow (distributeur) oprecht weten te houden.. dat ziet er goed uit.. en dus zou midden februari wel haalbaar moeten zijn.

          Let op.. het staat ook op Kickstarter.. maar toch nog even ter info. We zijn niet blij met de case stickers en daarvoor komen nieuwe.. dus mocht je je case al hebben of een dezer dagen.. en je denkt "mijn god wat een lelijke sticker".. ja, dat weten we.. we werken eraan.. we sturen nieuwe die wel voldoen aan onze eisen.

          Er zijn op Facebook in enkele groepen en tevens op fora zoals A1K en Amibay alsmede English Amiga Board genoeg draadjes met updates alsmede op de kickstarter pagina zelf.

          Mensen spreken wel eens over falen.. tja.. vergeet niet dat we na notabene 25 jaar gewacht te hebben nu nieuwe cases krijgen.. binnenkort ook keycaps.. en daarna nog veel meer leuke dingen waar men halsreikend naar zal uitkijken.. dus faalt.. tja.. ik voel dat niet zo.. ze zijn gemaakt.. iedereen krijgt zijn case.. heb even iets geduld.. en welke Kickstarter heeft al een RMI tool met tracking en whatnot.. falen zou zijn als de cases er niet waren geweest of van een ruk kwaliteit.

          Wat wel vervelend is.. noem dat maar een faal dan.. is dat het boek van Brian Bagnall "Commodore: The Amiga Years" wederom is vertraagd.. we hadden er al een dubbel gevoel bij maar men verzekerde ons ervan dat "het bijna klaar was".. maar goed.. dus we hebben een alternatief moeten vinden in de vorm van de Viva Amiga film.. echter schijnen er (met name) Duitsers te zijn die daar over vallen.. maar goed, wat is niet is kunnen we niet leveren.

          Comment


            #20
            Ik hoop dat er nog een overschot overblijft om direct te kunnen kopen. (Case + keycap in bijbehorende kleur).

            De kleuren mogen bij voorkeur zwart, wit, metallic blauw of die oranje kleur zijn.


            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

            Comment


              #21
              Originally posted by Rishca View Post
              Ik hoop dat er nog een overschot overblijft om direct te kunnen kopen. (Case + keycap in bijbehorende kleur).
              Van elke kleur zijn een handvol extra's om bij productie problemen of verloren poststukken, de backers van de kickstarter te bedienen. Echter wanneer er een 100% uitlevering is bereikt en iedereen content is, gaat de pers weer lopen voor de retailers en de online verkoop via de A1200.net site.

              Geen zorgen.. gaat helemaal goed komen!

              Comment

              Working...
              X