Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amiga Cafe - Amiga 1200 Case & Keycaps Partner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Infant
    replied
    Tijd om te backen/bestellen - heb ik ook reeds gedaan!

    Leave a comment:


  • Megatron
    replied

    De Keycaps Kickstarter heeft in 10 dagen maar liefst 60% van zijn goal weten te bereiken.. dat is geen slechte start mag ik stellen!

    Hiervoor natuurlijk dank aan alle trouwe fans van de Amiga hier op Amiga Cafe.. en ook natuurlijk ook elders!

    Update: Er kan nu ook gekozen worden voor Dual-Color Keyboard Layouts van de reguliere kleuren in het overzicht. Jullie kunnen hiervoor de >> Simulator << gebruiken!




    Daarnaast is er nu ook een tool beschikbaar waarmee je de oude keycaps op een correcte manier van je keyboard kunt verwijderen zonder deze, noch de keycap sockets van je keyboard te beschadigen.
    Click image for larger version

Name:	2016-11-30_09-46-09.jpg
Views:	96
Size:	26.6 KB
ID:	9279

    Dus voor de mensen die nog twijfelden of dit te moeilijk zou zijn en ze eventueel hun "geliefde" pijn zouden doen.. er is geen reden meer dat niet te doen!!



    Last edited by Megatron; 30-11-2016, 09:50.

    Leave a comment:


  • WHiZZi
    replied
    Ik heb 3 setjes besteld, 1 voor mijn A1200 case in een hele aparte kleur, dus ook hier aparte kleuren voor :P

    De andere 2 ga ik waarschijnlijk voor mijn A600 en A500 gebruiken, nog even kijken.

    Leave a comment:


  • spud
    replied
    En ik 3 setjes. Een doorzichtige voor bij de doorzichtige case en twee setjes die ik dan zelf combineer tot een twin tone. Is goedkoper dan die special editions. Zo'n zwart grijze combi voor m'n zwarte case lijkt me inderdaad wel cool.

    Leave a comment:


  • wiebow
    replied
    Ik heb een setje besteld :) Whohooo

    Leave a comment:


  • Infant
    replied
    ...en de keycaps Kickstarter is live:
    Click image for larger version

Name:	Kickstarter_Logo.jpg
Views:	60
Size:	12.9 KB
ID:	9166
    Philippe Lang is raising funds for New Compatible Keycaps for Amiga computers on Kickstarter! Make your Amiga keyboard anew and replace your old yellowed keys with a full set of new keycaps. Anti-UV & multi-colored!

    Leave a comment:


  • Amenophis
    replied
    Dear friends,

    We're now 7 hours before Keycaps campaign launch.

    To ease some questions about colors and matching combinations to your cases, we're releasing now and ahead of schedule our SIMULATOR.

    Please note:
    • Some entries & combinations are still missing.
      They'll be added within the next days.


    You can reach it here:
    KEYCAPS & CASES MATCHING SIMULATOR


    If any issues arise using Simulator please send a message using the website CONTACT FORM.

    Thank you very much for your help.

    Cheers,
    Phil

    Leave a comment:


  • Infant
    replied
    Originally posted by spud View Post
    Yeah! Ik kijk er naar uit! Dat is trouwens geen nieuwe regel. Hij heeft erg veel mazzel gehad dat hij met zijn case kickstarter door die regel geglipt is. Het is een van de belangrijkste redens waarom veel projecten uitwijken naar Indiegogo. Die vereisen geen prototype in tegenstelling tot kickstarter.
    Ik dacht dat "flexible funding" de voornaamste reden was om naar Indiegogo te gaan - i.e. je mag, als je daar voor kiest, het geld houden of je doel nu is bereikt of niet. Waarmee de drempel duidelijk lager ligt dan bij Kickstarter en het aantal dubieuze projecten relatief hoger.

    Leave a comment:


  • MrZ
    replied
    Oh beter kan nog wel een een setje voor de A600 gebruiken :)

    Leave a comment:


  • spud
    replied
    Yeah! Ik kijk er naar uit! Dat is trouwens geen nieuwe regel. Hij heeft erg veel mazzel gehad dat hij met zijn case kickstarter door die regel geglipt is. Het is een van de belangrijkste redens waarom veel projecten uitwijken naar Indiegogo. Die vereisen geen prototype in tegenstelling tot kickstarter.

    Leave a comment:


  • Megatron
    replied
    De komende week gaat het dan toch echt gebeuren.. de Amiga Keycaps! .. het probleem lag trouwens niet bij Philippe c.q. het team van mensen die aan het project meewerken maar bij onze vrienden van kickstarter.com .. Een zekere Juan van Kickstarter was aan maar het janken over het feit dat er voor de keycaps rendered images werden gebruikt en een (nieuwe) policy van Kickstarter is, dat er geen rendered images meer mogen gebruikt.. want dat is misleidend.. ehm.. nu snap ik niet wat er voor de beeldvorming misleidend is gezien je eerst geld nodig hebt voor mallen om zo nieuwe caps te kunnen produceren.. maar goed.. het is wat het is.

    Ik heb net de laatste foto's gemaakt en aan Philippe gegeven voor de Kickstarter campagne en vertrouw erop dat het nu in orde is.

    Leave a comment:


  • Megatron
    replied
    Click image for larger version

Name:	Stop Whining.jpg
Views:	60
Size:	216.4 KB
ID:	9125

    .. hoest..

    Leave a comment:


  • spud
    replied
    FF stangen hoor :) Gelukkig is Phillippe gestop met die teller op z'n site. Hij had hem anders alweer minstens 5x moeten aanpassen...

    Leave a comment:


  • Magic
    commented on 's reply
    mijn mancave is niet op zolder maar op de 1e ;)

  • wiebow
    replied
    Ik bestel default nu bij AmigaStore. Goede keuze, ze zijn vlot met leveren, en goede service als er iets te lang duurt etc...

    Ik ga zeker dit project in de gaten houden!

    Leave a comment:

Working...
X