Hallo! Kom snel binnen. Trek je jas uit. Als je mee wilt praten, kun je hier
je naam invullen. Veel plezier! Al gedaan maar geen mail ontvangen? Neem contact op! — Manon
Ik geloof het niet, dus laten we dan eentje beginnen.. de ManCave die je hier ziet is niet die van mij (helaas) maar van Blake Patterson, de mede-oprichter en editor van TouchArcade.com
Ik zou zeggen reply maar eens met jou ManCave foto's!
Leuk! Ik heb op het moment een volgestampte manloft; geen gezonde plek voor een mens. Dus ik doe het met een portable mancave, digitaal. Dat herinnert me eraan dat ik nog iets in de verkoop moet zetten. Weg met die zolder!
Leuk! Ik heb op het moment een volgestampte manloft; geen gezonde plek voor een mens. Dus ik doe het met een portable mancave, digitaal. Dat herinnert me eraan dat ik nog iets in de verkoop moet zetten. Weg met die zolder!
Ik heb geen ManCave, wel twee WineCaves, tellen die ook mee?
edit: de wijnrekken moeten nog geinstalleerd worden, derhalve is het nu meer cave dan wine...
[ATTACH=CONFIG]n7934[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]n7935[/ATTACH]
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment