Announcement

Collapse
No announcement yet.

Raadjeplaatje: Amiga stijl!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Originally posted by Ikilledher View Post
    Maar de zanger van Iron Maiden is piloot. Churchill, God Save the Queen. Kaarten voor Binary Illusions. Is het… tromgeroffel… Flight of the Amazon Queen? Geen idee waar het uurwerk voor staat. FOTAQ is geschreven in AMOS, dus traag et cetera.
    Leuke uitleg.. deels goed.. antwoord fout.. helaasch!

    Comment


      Originally posted by michael View Post
      Time warrior? Dat was ook een Amiga spel toch?
      Ik meen van wel.. wil je nog uitleg geven aan beide responses? of wilde gok?

      Comment


        TIMEKEEPERS!?
        Je speelt dit spel met troopers (De Eddie uit het plaatje is van het album The Trooper - Iron maiden)
        Keepers -> als je 4 azen hebt dan doe je die niet weg.

        Comment


          Originally posted by GEL View Post
          TIMEKEEPERS!?
          Je speelt dit spel met troopers (De Eddie uit het plaatje is van het album The Trooper - Iron maiden)
          Keepers -> als je 4 azen hebt dan doe je die niet weg.
          Helaas.. niet correct

          Comment


            Ik dacht er aan ivm dat het een oorlogssetting refereerde (Churchill, Iron Maiden, Aces) en vanwege de klok. Dus gok rondom de hints.

            Ik kan me herinneren dat ik het spel lang geleden bij een neef heb gespeeld, waar ik later de amiga van kreeg. Ik kon me alleen niet meer zo goed herinneren of het nou op de c64, de amiga of de pc was.
            [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

            Comment


              Originally posted by michael
              Ik dacht er aan ivm dat het een oorlogssetting refereerde (Churchill, Iron Maiden, Aces) en vanwege de klok. Dus gok rondom de hints.

              Ik kan me herinneren dat ik het spel lang geleden bij een neef heb gespeeld, waar ik later de amiga van kreeg. Ik kon me alleen niet meer zo goed herinneren of het nou op de c64, de amiga of de pc was.
              Ja.. goed.. en roep even de titel van het "fijne" spelletje.. liefst nog in "dit uur"

              Comment


                Time warrior ;)
                Ik wist niet dat je zo streng was :D
                [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

                Comment


                  Oh michael wat doe je nu - die andere titel die je al eerder noemde!
                  It's a wonder tall trees ain't layin' down

                  Comment


                    Och jemig, daar werd niet op gereageerd dus ging ik ervan uit dat die fout was...
                    [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

                    Comment


                    • Infant
                      Infant commented
                      Editing a comment
                      Megatron wil gewoon graag uitleg... zonder uitleg telt het antwoord niet

                    Kijk. Nu kan ik er met de winst vandoor gaan! Gratis roem! Parasiteren op andermans werk! Onbedekt plagiaat! Eens zien…

                    Onderdeel van Churchill’s speech.
                    Aces high van Iron Maiden (Eddie) gaat ook over 1940.
                    En dat uurwerk zal voor hour staan.

                    Even denken hoor… ehm… lastig… o ja!

                    Their finest hour

                    Haha! (Doei, michael ) WhuahahaAA!
                    [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                    Comment


                      Their finest hour is uiteraard de WW2 vanuit Brits oogpunt. Eddie in Brits oorlogskostuum, Churchill uit ww2. Het is met vliegtuigen en een ace is natuurlijk de beste vlieger die zijn finest hour heeft.
                      [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

                      Comment


                        ja, nu heb je dansende poppen natuurlijk.

                        Comment


                        • Ikilledher
                          Ikilledher commented
                          Editing a comment
                          Wat zou een AmiBan-✓-tje doen? :-)

                        Hm, is er een muppets-spel op de amiga? Of Sesamstraat? Just kidding; ik kan er ook niets aan doen als het onduidelijk wordt en zo'n cryptisch plaatje meerdere spellen kan beschrijven :)
                        [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

                        Comment


                          Originally posted by michael
                          Their finest hour is uiteraard de WW2 vanuit Brits oogpunt. Eddie in Brits oorlogskostuum, Churchill uit ww2. Het is met vliegtuigen en een ace is natuurlijk de beste vlieger die zijn finest hour heeft.
                          Jaaaaaa!!!

                          De azen boven zijn hoofd sloeg op "Aces High".. een lied van "Iron Maiden" waar je in de intro de speech hoort van "Winston Churchill".. ook wel de bekende "Their Finest Hour Speech" genoemd.. en natuurlijk Aces in the Sky.. correct!

                          Last edited by Megatron; 31-08-2016, 13:14.

                          Comment


                            Originally posted by Ikilledher View Post
                            Kijk. Nu kan ik er met de winst vandoor gaan! Gratis roem! Parasiteren op andermans werk! Onbedekt plagiaat! Eens zien…

                            Onderdeel van Churchill’s speech.
                            Aces high van Iron Maiden (Eddie) gaat ook over 1940.
                            En dat uurwerk zal voor hour staan.

                            Even denken hoor… ehm… lastig… o ja!

                            Their finest hour

                            Haha! (Doei, michael ) WhuahahaAA!
                            Ja.. heel goed.. maar de uitleg was er al van Michael dus.... BAN!!!

                            Comment

                            Working...
                            X