Announcement

Collapse
No announcement yet.

De Amiga Demo af-en-toe Draad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Gewoon omdat die muziek zo lekker is...

    Comment


      #92
      En ook omdat dit sid muziekje zo lekker is... Hein Design en 4mat in 2017 ! :D

      Comment


        #93
        It's a wonder tall trees ain't layin' down

        Comment


        • rvo
          rvo commented
          Editing a comment
          die muziek is nog steeds zo goed!

        • Magic
          Magic commented
          Editing a comment
          MRK heeft aan onze 2 amiga producties meegewerkt voor Revision 2016 :)

        #94

        Comment


          #95

          Comment


            #96
            Twice the fun, double the trouble! :D



            Comment


              #97
              Raar. Demo’s verliezen hun magie met het verhogen van de resolutie.
              [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

              Comment


                #98
                Ikilledher back to the roots dan maar! :D

                ​​​​​​​

                Comment


                  #99
                  Hier een leuke. Zoals ik in de introductie vertelde was ik in de jaren negentig lid van The Feigling Crew (TFC) en vindt deze C64 demo van onze oude groep op YouTube gemaakt door Mirrorman met in de credits natuurlijk "Logo Design by DDAZZ) En DDAZZ zo was ik toen bekend in de demoscene. Zelfs ikilledher wordt nog genoemd in deze demo. A trip through memory lane
                  Last edited by DdAzZ; 25-01-2017, 23:32.
                  [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

                  Comment


                    Ha DdAzZ

                    Dat lijkt mij stiekem een Amiga demo? :-)
                    It's a wonder tall trees ain't layin' down

                    Comment


                    • DdAzZ
                      DdAzZ commented
                      Editing a comment
                      Is het ook Infant :)

                    Fulkje Magic toont een paar posts hierboven een tweetal Virtual Dreams demos, maar vergeet de mooiste (IMHO) twee te vermelden. Bij deze alsnog:


                    Absolute Inebriation - Deze demo (uitgekomen in december 1992) staat mij vooral bij vanwege de muziek van Groo. Groo is later een heel andere muzikale weg ingeslagen maar dit is voor mij nog een "echt" Amiga demosound.














                    Faktory - Uitgekomen in december 1995 en grotendeels op "The Party" in elkaar gezet, waarbij het leuk was dat een terloopse "Alien, I'd add some lights to that rocket" er in resulteerde dat Alien inderdaad lichtjes ging toevoegen aan de raket - en hem dit nog lukte voor de deadline ook. Gave demo en lekker kort.
                    Last edited by Infant; 27-01-2017, 14:52.
                    It's a wonder tall trees ain't layin' down

                    Comment


                      Infant nothing will ever be forgotten! No illusions! No surrender! :D

                      OCS / 1993 / Virtual Dreams of Fairlight:

                      Comment


                        Klisje paa klisje

                        Crypotoburner

                        Hunt for 7th oktober!

                        Last edited by Magic; 28-01-2017, 14:00.

                        Comment


                          Beste Amiga demo van 1992 :)

                          Comment


                            Laten we is een slideshow doen vandaag.. Ruim 20 jaar oud inmiddels maar oh zo goed nog steeds!

                            Comment

                            Working...
                            X