Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar is Buzzfuzz?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Waar is Buzzfuzz?

    Waar is Buzzfuzz ? Het is akelig stil! Naar verluid is de Gorinchemse gyros boer ook al weken naar hem op zoek. Zijn omzet is gezakt tot het niveau van 2008!

    Alles goed Jeroen?

    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    #2
    Nou, niet alleen buzzfuzz ook ikillr mis ik al een tijdje!

    Comment


      #3
      Hij is ergens aan het chillen volgens zijn Facebook status.

      Comment


        #4
        We hebben allemaal wel eens van die momenten waar de Amiga even niet het centrum van het universum is..


        Sent from my iPad using Tapatalk

        Comment


          #5

          Originally posted by iRetroVolver
          We hebben allemaal wel eens van die momenten waar de Amiga even niet het centrum van het universum is..


          Sent from my iPad using Tapatalk
          Hier kan ik mij nou niets bij voorstellen!
          It's a wonder tall trees ain't layin' down

          Comment


            #6
            Originally posted by marco1975 View Post
            Nou, niet alleen buzzfuzz ook ikillr mis ik al een tijdje!
            Hier ben ik! \@/ Ik bouw een andere wereld om me heen. Duurt even maar ik lees wel af en toe mee hoor.
            [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

            Comment


              #7
              Ha ha ik heb echt maanden al niet meer ingelogd hier, maar het gaat redelijk. 2 flinke aanrijdingen gehad, in beide gevallen klapte er 1 achterop, lesje niet opletten / onvoldoende afstand.
              Weer geprobeerd een vriendin er bij te krijgen, maar dat werd het even niet nadat we een knallende ruzie kregen over haar ex en andere onbelangrijke dingen.
              En zo gaat het nog wel even door, ik krijg vanuit alle hoeken klappen, zowel fysiek als emotioneel, maar ik wordt alleen maar sterker van!

              Verdiep me nu meer in echte dingen, mensen die facebook hebben kunnen zien hoe en wat Instagram is nog iets meer daarvan.
              Langzaam beginnen de Amiga's te verdwijnen en alles er om heen, dit weekend ga ik zo'n 700km in totaal rijden om een vlaggenschip, de 3000T 040 in noord Duitsland af te leveren, het levert weer 1200 euro op.

              Garuda Indonesia kan misschien een boeking verwachten als alles goed gaat, maar ik ben even extra voorzichtig omdat er de laatste tijd zoveel fout gaat, dat ik me afvraag wat er allemaal gaat gebeuren, misschien baan kwijt of zo, je weet het nooit, dus het zou wel redelijk last minute worden.

              Mijn voornaamste doel is nu alles zoveel mogelijk kwijt te raken, hoe meer er weg gaat en sneller, des te beter.
              Ik denk niet dat ik meer naar Maarssen zou komen, ik zit bijna elk weekend wel in de bios of ik heb een concert of iets anders, vriendinnen en vrienden hebben de hoogste prioriteit nu en de gene die willen, die krijgen mijn aandacht, degene die zoiets hebben van ik heb genoeg van, prima, bye bye, ik ben er heel makkelijk in geworden.

              Als er nog een leuke party komt en ik heb niks dat in de weg zit, dan ben ik daar wel bij, ik kijk zo af en toe bij Over De Muur, maar wanneer gaat het gebeuren ?

              Maar er staat genoeg in de planning, vooral oktober wordt waanzinnig veel concerten tot zelfs in Hannover, maar voor de rest absoluut geen idee wat er gaat gebeuren het kan allemaal zo anders lopen, een tijdje terug had ik een week vrij, ik had dat gedaan om naar een concert te gaan met die mogelijk nieuwe vriendin, maar dat werd het dus even niet, uiteindelijk heb ik die etickets naar haar gestuurd en zoiets van doe er maar mee wat je wilt. Vervolgens dus aanrijding nummer 2, de andere was eind maart.
              Zo kan je zien, planning ? vergeet het maar, het gaat nooit zoals je van te voren dacht.

              Wel heb ik met wat hulp al inzicht gekregen wat er mogelijk kan gebeuren en ik hoop ook dat het gebeurt, genoeg shit over me heen gehad, het mag wel weer eens beter!

              Comment


                #8
                Jeetje, Buzzfuzz, wat een welkom-terug-post!

                Om een lang verhaal kort te maken stel ik voor dat we met z'n allen iets gaan eten bij Moeke Spijkstra in Blaricum. Best op een donderdagavond, maar vrijdag kan ook.

                Wanneer?
                It's a wonder tall trees ain't layin' down

                Comment


                  #9
                  Wow Buzz, dat klinkt als een hoop pieken, dalen en doorbijten. Het klinkt in elk geval wel alsof je een behoorlijk sociaal vangnet om je heen hebt (als ik het goed lees in het stukje: "ik zit bijna elk weekend wel in de bios of ik heb een concert of iets anders, vriendinnen en vrienden hebben de hoogste prioriteit nu en de gene die willen, die krijgen mijn aandacht") om je er doorheen te helpen slaan.

                  Ik ken je niet zo goed, maar het raakt me wel. Ik hoop dat je hier goed en beter uitkomt en dat ik je toch af en toe hier zie. Je komt op mij eigenlijk altijd wel over als een actief en vriendelijk persoon. Nu hebben we daar al veel van in dit forum, maar elke extra maakt het alleen gezelliger.
                  [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

                  Comment


                    #10
                    Goed dat je de trein op een ander spoor trekt. Toi-toi-toi.


                    Sent from a mobile device.
                    [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                    Comment


                      #11
                      Buzzfuzz ik heb de afgelopen jaren ook heel wat shit meegemaakt, uiteindelijk kom je er idd. sterker uit.
                      Probeer zoveel mogelijk positiviteit aan te trekken, en druk alles wat negatief zoveel mogelijk weg.

                      Hoop voor je dat je snel weer wat plezieriger in het leven staat, veel sterkte!

                      Comment


                        #12
                        Buzzfuzz kan het zijn dat je wat in te halen hebt? Goed verhaal overigens! Carpe Diem!

                        Comment

                        Working...
                        X