Announcement

Collapse
No announcement yet.

Zet eens een plaatje op

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Zet eens een plaatje op

    Bij elk Café hoort muziek toch ?
    https://www.youtube.com/watch?v=b9xBAtCsCTQ

    #2
    Saaie tent

    Comment


      #3
      Ik zie je post nu pas doorkomen in de email digest :) goed bezig!
      Mijn toevoeging https://youtu.be/U0u9KQzYQ-4?si=6_PlZ-qviZp90_yn
      [SIZE=10px][COLOR=#999999][A1200 TF1230, Indivision AGA mk3, Lyra3][A1200 1221lc][A600][CD32+TF330][Mac Mini G4 MorphOs][Allerhande Pi's NESPi4(Amikit), Gpi1+2(recalbox/retropie), Pi400(Pimiga)] en [Steamdeck] met een Dell P2210T[/COLOR][/SIZE]

      Comment


        #4
        Zijn jullie bekend met deze Spotify playlist? Een initiatief van het Amiga Café op Telegram :-)
        It's a wonder tall trees ain't layin' down

        Comment


          #5
          Nu wel, maar ik mis de Amiga link toch wel bij veel van die nummers hoor en als het dan ook niet mijn muzieksmaak is, dan sla ik het over :)
          [SIZE=10px][COLOR=#999999][A1200 TF1230, Indivision AGA mk3, Lyra3][A1200 1221lc][A600][CD32+TF330][Mac Mini G4 MorphOs][Allerhande Pi's NESPi4(Amikit), Gpi1+2(recalbox/retropie), Pi400(Pimiga)] en [Steamdeck] met een Dell P2210T[/COLOR][/SIZE]

          Comment


            #6
            Originally posted by Hailstorm View Post
            Nu wel, maar ik mis de Amiga link toch wel bij veel van die nummers hoor en als het dan ook niet mijn muzieksmaak is, dan sla ik het over :)
            Bij heel veel is inderdaad niet direct een Amiga link (anders dan dat de track aan de playlist is toegevoegd aan iemand uit het Amiga Café). Het zit vol #*@#(@# "muziek" maar is daardoor soms ook wel weer leuk :-)
            It's a wonder tall trees ain't layin' down

            Comment


              #7
              Originally posted by Hailstorm View Post
              Nu wel, maar ik mis de Amiga link toch wel bij veel van die nummers hoor en als het dan ook niet mijn muzieksmaak is, dan sla ik het over :)
              Ik vind Amiga muziek best leuk, maar dan ook alleen direct in relatie tot een Amiga-bezigheid (game spelen, directory met modjes afspelen in Protracker/Hippoplayer), maar zo random in een Spotify playlist of in de auto kan ik er echt niet naar luisteren....

              Mijn muzieksmaak is wel gigantisch breed, dus het meeste van die Amiga Café playlist is prima te doen vind ik :-)

              Comment

              Working...
              X