Announcement

Collapse
No announcement yet.

X-Copy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    X-Copy

    Wie kan mij uitleggen wat het verchil is tussen het lampje en het lampje met een groen vinkje bij de doeldisk in X-Copy?
    En wat is het verschil tussen X-copy en X-copy+?
    write something....

    #2
    No verify of verify, dus tijdens de kopie data testen of niet. Xcopy+ heeft meer tools in het pakket, maar voor de rest verschilt het niet veel

    Comment


      #3
      Door de verify optie (lampje-met-groen-vinkje) te selecteren duurde het kopiëren van een diskette 2x zo lang. In de praktijk was er dus bijna niemand die die functionaliteit ook daadwerkelijk gebruikte... "Even" iets van 4 disks kopiëren was er dan immers niet meer bij.
      It's a wonder tall trees ain't layin' down

      Comment


        #4
        Helder, dank jullie heren!
        write something....

        Comment


          #5
          Ik gebruik de 'verify' optie, noem het de "V" altijd als ik diskettes ga formatteren. De normale snelle functie checkt niet op oppervlakte fouten, met de check dus wel. Dat betekent overigens niet dat de diskette altijd kapot is, want ik probeer dan dezelfde diskette in een ander station te formatteren. Heel veel diskettes zijn vaak nog wel prima maar de diskdrives zelf zijn dan gewoon vuil. Hoe je precies een vuile floppy drive schoonmaakt? Iemand een suggestie?

          Comment


            #6
            Ik was toevallig ook naar info rondom X-copy aan het zoeken en vond een manual die weergeeft wat de diverse modi doen:
            https://archive.org/details/X-Copy_P...tware/mode/1up

            Comment


              #7
              Goede info, dank jullie!
              write something....

              Comment

              Working...
              X