Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwsbrief van de Wieteke van Dort-fanclub (schrijfsel)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Nieuwsbrief van de Wieteke van Dort-fanclub (schrijfsel)

    Ik verveelde me, normaal gesproken deel ik dit soort schrijfsels alleen met vrienden en bekenden, maar Amiga users zijn ook mijn vrienden, dus zodoende:

    Click image for larger version

Name:	WietekeNieuwsbrief.jpg
Views:	162
Size:	730.2 KB
ID:	29688
    Attached Files

    #2
    naja niet zo'n succes geloof ik..

    geeft niet, volgende keer allicht beter!

    Comment


    • PMS
      PMS commented
      Editing a comment
      Ik heb het wel gelezen maar was nogal teleurgesteld dat een term als:"Commodore","C-64" of zelfs "Amiga" niet in het verhaal voor kwam.
      Heb 's avonds wel Nasi gegeten, dus misschien toch geïnspireerd geraakt?

    #3
    Ik dacht dat de nieuwsbrief van de Wieteke van Dort fanclub altijd op ouderwetse schrijfmachines werd geschreven en daarna via post of telefax werd verspreid door heel het land? Wanneer is deze groepering digitaal gegaan en wat zijn de gevolgen van deze actie voor DE TYPCLUB en hun voorzitter?
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    Comment


      #4
      Originally posted by Infant View Post
      Ik dacht dat de nieuwsbrief van de Wieteke van Dort fanclub altijd op ouderwetse schrijfmachines werd geschreven en daarna via post of telefax werd verspreid door heel het land? Wanneer is deze groepering digitaal gegaan en wat zijn de gevolgen van deze actie voor DE TYPCLUB en hun voorzitter?
      We zijn digitaal gegaan sinds er geen inkt meer verkrijgbaar was voor onze Daugherty Visible niet meer verkrijgbaar was. We moesten dus wel! De Typclub is ondertussen naastig op zoek gegaan voor een oplossing waar we de inkt nog kunnen krijgen, met het failissement van BCC zitten we helaas even zonder!

      PMS

      Je hebt gelijk! Mijn excuses haha, ik wordt echt oud. Als ik eens een leuk idee heb weer voor een Amiga gerelateerd verhaaltje dan zal ik die zeker schrijven, het zou wel weer eens tijd worden!

      Comment

      Working...
      X