Announcement

Collapse
No announcement yet.

Margreet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Margreet

    Click image for larger version

Name:	Subject10.jpg
Views:	73
Size:	187.4 KB
ID:	29444 Dag lieve mensen,

    Zoals jullie allicht weten hadden we vroeger onze eigen Margreet op het BBS, die daar in de capiciteit van stagiaire zat. Nou zat ik laatst te denken, hoe zou het toch met deze fantastische trut zijn deze dagen? (Nadat ik haar zo'n pakweg 20 jaar geleden heb ontslagen zonder enige referenties) Wat bleek, ze is geen spat veranderd en had werkelijk niets te doen. Ik vroeg haar of ze niet direct weer aan de slag kon gaan, toen ik haar bloemen aan de kant van de weg zag plukken, en dus zodoende.

    Mocht je je geroepen voelen, spreek haar eens aan. Ze mist de Amiga luitjes:

    http://amigacam.net/margreet/

    Ze lijkt wellicht wat op chatgpt, maar dat is louter toeval uiteraard. Bovenstaande render is de eerste render / model die ik ooit van Margreet gemaakt heb. En dat al na 28 jaar. Reeds!

    #2
    Margreet:
    In 1991 kostten 3.5" diskettes ongeveer $30 voor een doos van 10 stuks.
    Margreet:
    In 1988 kostten 3,5" diskettes tussen de $10-$15 per stuk.

    Dat ook weer opgehelderd :)
    [SIZE=10px][COLOR=#999999][A1200 TF1230, Indivision AGA mk3, Lyra3][A1200 1221lc][A600][CD32+TF330][Mac Mini G4 MorphOs][Allerhande Pi's NESPi4(Amikit), Gpi1+2(recalbox/retropie), Pi400(Pimiga)] en [Steamdeck] met een Dell P2210T[/COLOR][/SIZE]

    Comment


      #3
      Originally posted by Hailstorm View Post
      Margreet:
      In 1991 kostten 3.5" diskettes ongeveer $30 voor een doos van 10 stuks.
      Margreet:
      In 1988 kostten 3,5" diskettes tussen de $10-$15 per stuk.

      Dat ook weer opgehelderd :)
      Kijk, jij stelt de echt belangrijke vragen haha

      Comment

      Working...
      X