Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kickstarter: draadloze optische Amiga tank muis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Kickstarter: draadloze optische Amiga tank muis

    Voor velen misschien oud nieuws, voor anderen mogelijk niet.

    Er loopt een Kickstarter project voor de bouw van een draadloze optische muis gebaseerd op het design van de Amiga tank muis. Project heeft z'n doel al gehaald en is nu in de race voor 150% funding. Als dat lukt wordt de wireless DB9 dongle nog toegevoegd voor alle backers.

    De muis werkt trouwens niet alleen met amiga (via dongle) maar ook via Bluetooth met je hedendaagse Windows of Apple computer.

    https://www.kickstarter.com/projects...m=tank%20mouse
    Last edited by LuzUo; 12-03-2022, 19:52.

    #2
    thanks, ik was inderdaad al backer. mooi project!

    Comment


    • LuzUo
      LuzUo commented
      Editing a comment
      Hey hey rvo !!! Leuk ook weer eens van je te horen! Ik heb je de laatste keren gemist in Maarssen.. komende keer in april er weer bij?!?!

    • rvo
      rvo commented
      Editing a comment
      insgelijks! maar, ik kan het niet beloven, auto weggedaan en corona etc. ik ga zeker weer regelmatig naar maarssen komen, maar nog even geen idee wanneer.

    #3
    Idem hier…

    Nu inderdaad hopen dat de 150% gehaald gaat worden!

    Comment


      #4
      Zeker mooi project. Ik heb nog niets besteld maar ga dit zeker even doen deze week. Gaaf toch een draadloze Amiga muis op je bureau.
      write something....

      Comment


        #5
        Bedankt voor de tip! 114% nu dus :)
        [SIZE=10px][COLOR=#999999][A1200 TF1230, Indivision AGA mk3, Lyra3][A1200 1221lc][A600][CD32+TF330][Mac Mini G4 MorphOs][Allerhande Pi's NESPi4(Amikit), Gpi1+2(recalbox/retropie), Pi400(Pimiga)] en [Steamdeck] met een Dell P2210T[/COLOR][/SIZE]

        Comment


          #6
          Nu nog een nieuwe Suzo The Arcade :)
          [SIZE=10px][COLOR=#999999][A1200 TF1230, Indivision AGA mk3, Lyra3][A1200 1221lc][A600][CD32+TF330][Mac Mini G4 MorphOs][Allerhande Pi's NESPi4(Amikit), Gpi1+2(recalbox/retropie), Pi400(Pimiga)] en [Steamdeck] met een Dell P2210T[/COLOR][/SIZE]

          Comment


            #7
            Mooi initiatief
            [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

            Comment


              #8
              Ik heb er ook een besteld. 123% nu.

              Originally posted by Hailstorm View Post
              Nu nog een nieuwe Suzo The Arcade :)
              Dat zou tof zijn. Ik gebruik nu vaak de ArcadeR joystick en kom een stuk verder in spellen dan met Suzo The Arcade, maar krijg wel kramp in mijn handen omdat ik gewend ben dat de vuurknop recht voor de stick zit in plaats van links en rechts zoals bij de ArcadeR/Competition Pro.

              Komt er misschien nog wel een keer. In de tussentijd misschien eerst de UniThor bestellen ter vervanging van de Quickshot Turbo II die wat wankel begint te worden: https://uni-joy.com/en/home-english/

              Comment


                #9
                Wauw die UniThor ziet er erg gaaf uit! Ik ben benieuwd naar wat deze moet gaan kosten.
                write something....

                Comment


                  #10
                  Huidige status is bijna 106k .. dus nog 11k en dan is de 150% bereikt! Daar zijn dan nog 6 dagen voor .. ik ben benieuwd ..

                  Comment


                    #11
                    Zojuist een muis besteld. Op naar de 150%!
                    write something....

                    Comment


                    • LuzUo
                      LuzUo commented
                      Editing a comment
                      Eentje maar? 😉

                    #12
                    En een muismatje erbij besteld. Nu 141,9%

                    Comment


                      #13
                      Jawel!!!! 78000. x 150% = 117000

                      Comment


                        #14
                        De 150% is ruim behaald! De muizen zouden in november geleverd moeten worden. Ik ben benieuwd of dat gaat lukken. Ik hou alvast rekening met vertraging.
                        Birdseed solderen is diamond painting voor gevorderden...

                        Comment

                        Working...
                        X