Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amiga aansluiten op een HD TV.

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dat zijn er 6 dus dat zal het zijn. Ik leer veel hier. Ik heb nog een vraag die ik nooit snapte en dat is deze: Als je een monitor hebt van 21 INCH en een maximale resolutie van 1920x1080 pixels en die vergelijk je met een 27 INCH monitor met ook 1920x1080 ervan uitgaande dat beide beelden helemaal zijn opgevuld dan kan je stellen dat het beeld van de 21 INCH monitor scherper is. Klopt dat of zit ik er helemaal naast?

Comment

Originally posted by Kim Verlouw View Post
      Het is te blokkerig en ik ga al snel met mijn open knijpen. Ik heb een kleine 1084s commodore monitor en dat is veel scherper. Die OSSC is wel prijzig idd. Is dat een beetje te vergelijken met monitor kwaliteit, anders kan ik toch beter een monitor kopen denk ik.
      Ben mijn is het te scherp en werd er slaperig van vandaar de monitor. Ligt eraan welke TV je gebruikt en hoe je het instelt.

Click image for larger version  Name:	31C247A7-9873-49B6-99FB-12BEF0D32956.jpeg Views:	1 Size:	1.96 MB ID:	21556

Comment

Originally posted by Kim Verlouw View Post
        Dat zijn er 6 dus dat zal het zijn. Ik leer veel hier. Ik heb nog een vraag die ik nooit snapte en dat is deze: Als je een monitor hebt van 21 INCH en een maximale resolutie van 1920x1080 pixels en die vergelijk je met een 27 INCH monitor met ook 1920x1080 ervan uitgaande dat beide beelden helemaal zijn opgevuld dan kan je stellen dat het beeld van de 21 INCH monitor scherper is. Klopt dat of zit ik er helemaal naast?
        Het is net hoe de monitor erop reageert en je kan veel doen met ScreenMode en Overscan.

Overzicht van monitor’s, die reageert via 15KHz.

http://15khz.wikidot.com/

Comment

Ok, Johan, bedankt. Ik wacht me kabel af.

Comment

Working...
          X