Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pinball Dreams op de Amstrad CPC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Pinball Dreams op de Amstrad CPC

    In een ander universum zou ik verknocht kunnen zijn aan de Amstrad CPC. Dat had gekund want de computer verbaast me, stond in de Dixons-line-up én het is geen Atari. In tweeduizend-weet-ik-veel — 2011, denk ik — kwam Batman Forever uit van Batman Group en dat vind ik een prachtig demo.



    Ik begreep dat er nogal wat demos zijn gejat nagemaakt van de Amiga. (Ik heb me er nog niet in verdiept maar het kent op het eerste gezicht een dikke demoscene.) Dat is een leuk gegeven. Nog leuker is dit oude nieuws: dezelfde Batman Group maakt Pinball Dreams na op de CPC. Het eindresultaat zal nog wel een eeuwigheid op zich laten wachten maar daar gaat het werkelijk niet om. Hier is een demo.



    Click image for larger version

Name:	21cen-500x420.png
Views:	2912
Size:	257.2 KB
ID:	17953
    Last edited by Ikilledher; 06-07-2018, 17:13.
    [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

    #2
    Tof computertje hoor, die CPC...

    Comment


      #3
      ja, leuke video en tof platform! ik moet daar meer mee doen.

      Comment


        #4
        Commodore 64 versie is ook wel leuk!

        Comment

        Working...
        X