Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat heb je vandaag/recent gekocht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dr3D
    replied
    Originally posted by iRetroVolver View Post

    Alles is op te lossen.. de suggestie was om mijn iCloud Account op te geven.. echter moest ik dan een ander iCloud e-Mail adres gaan gebruiken.. daarmee waren alle aankopen dan ook weg en tevens ook mijn geschiedenis van aankopen (hardware).. en dan wist men nog niet eens zeker of DAT dan echt de oplossing was.

    Maar is niet erg.. ik maak er geen punt van.. wellicht komt er wel eens een Android versie aan die me aanstaat.. dat met de juiste hardware.. who knows..
    Dat is geen oplossing maar een workaround :) En Apple support weet ook alleen maar wat het eerder heeft geleerd/ervaren. Maar ik kan me voorstellen dat je niet je kostbare tijd er in wil steken. dank je.

    Leave a comment:


  • Infant
    replied
    Originally posted by iRetroVolver View Post

    wellicht komt er wel eens een Android versie aan die me aanstaat..
    Nope.

    Click image for larger version

Name:	I-Guarantee-It.jpg
Views:	91
Size:	19.4 KB
ID:	13182
    Attached Files

    Leave a comment:


  • wiebow
    commented on 's reply
    Dit is een van de redenen waarom ik zo weinig mogelijk digitaal koop... Te veel risico, helaas.

  • Megatron
    replied
    Originally posted by Dr3D View Post
    misschien een verhaal voor een andere dag, maar ik zou er graag meer over horen. En dan waarom het niet is/was op te lossen.
    Pretty please?
    Alles is op te lossen.. de suggestie was om mijn iCloud Account op te geven.. echter moest ik dan een ander iCloud e-Mail adres gaan gebruiken.. daarmee waren alle aankopen dan ook weg en tevens ook mijn geschiedenis van aankopen (hardware).. en dan wist men nog niet eens zeker of DAT dan echt de oplossing was.

    Maar is niet erg.. ik maak er geen punt van.. wellicht komt er wel eens een Android versie aan die me aanstaat.. dat met de juiste hardware.. who knows..

    Leave a comment:


  • DdAzZ
    replied
    vandaag even niets. Eerst maar even concentreren op mijn A1200 en installeren van workbench 3.1 op cf, pcmcia kaart en andere toeters en bellen.
    Oja net een bakkie koffie gekocht.

    Leave a comment:


  • Dr3D
    commented on 's reply
    misschien een verhaal voor een andere dag, maar ik zou er graag meer over horen. En dan waarom het niet is/was op te lossen.
    Pretty please?

  • Megatron
    replied
    Originally posted by wiebow View Post
    De Apple turn-around is wel erg snel hoor. "Support tot de deur" is bijna het motto.
    Jep.. ik stond er ook een beetje raar van te kijken.. maar ik had al mijn momenten met Apple. Ik heb heel lang zitten kloten met iCloud waarbij een hangende iOS upgrade ten gronde lag waardoor mijn iCloud space bij elke iPhone upgrade een corrupte restore leverde.. en zelfs Apple de handen in de lucht smeet met "we weten het ook niet meer"... erg vervelend.. en Apple Support in de Apple Store is voor reparaties echt tof, maar dit soort issues is echt een probleem en ben je aan de goden overgeleverd.

    Android TV's in ons huis.. Google Home als Home Assistant.. Google WiFi Mesh Pods nu.. en Android telefoon.. dat probeer ik af en toe eens.. wellicht bekijk ik dat ook nog eens.

    Leave a comment:


  • wiebow
    commented on 's reply
    Dank je!

  • CrazyBob
    commented on 's reply
    Mooie setup!

  • wiebow
    commented on 's reply
    De Apple turn-around is wel erg snel hoor. "Support tot de deur" is bijna het motto.

  • wiebow
    replied
    Om de oude onbetrouwbare bricks uit te bannen heb ik recent een custom voeding gekocht voor mijn 8 bit machines.

    http://personalpages.tds.net/~rcarlsen/

    Perfect.

    Leave a comment:


  • Megatron
    replied
    Omdat Apple even had besloten zijn hele AirPort divisie op te doeken met daarbij het per direct stopzetten van support en patches voor hun producten, gaan die hokken dan ook de deur uit en komt er Google WiFi (Mesh Networking) bij ons in huis.

    Click image for larger version

Name:	2D29B762-979C-4451-BECD-BDA053BBE607-3821-000006498191FD4D.jpeg
Views:	87
Size:	38.6 KB
ID:	13124

    Leave a comment:


  • rvo
    commented on 's reply
    oh, was jij dat! :)

  • Joshua5
    replied
    Vandaag? 3xA2500, 3xA500, 1230, 2030, 2286, 2020, 1950, genlocks, boeken, action replay 2, games, Atari 1040ST, 1084, 7xC64, power cartridges en een broodje kroket.

    Leave a comment:


  • McVenco
    commented on 's reply
    42 euro en "dan heb je tenminste iets"? Je moet eens beter leren trollen, odo :)
Working...
X