Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vaarwel oude hobby, hello oude nieuwe hobby.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Vaarwel oude hobby, hello oude nieuwe hobby.

    Zoals jullie misschien al weten (sommige niet) heb ik onlangs mijn oude oude hobby weer opgepakt nadat ik deze 25 jaar geleden vaarwel heb gezegd en 2 Amiga 500 aangeschaft (je moet ergens beginnen) Nu ben ik de laatste 25 jaar een vervend flightsimmer geweest en het een en ander daaromheen verzameld, denk aan modellen, boeken flightsticks noem maar op. Nu ben ik op het punt gekomen om dit alles weg te doen en dus mijn oude liefde Commodore weer op te pakken (2 500's is leuk maar ik zoek toch verder om de collectie uit te breiden)
    Kunnen jullie C= guru's mij misschien vertellen wat de prijzen een beetje zijn voor een leuke set, denk aan b.v. 1000, 600/1200, 2000, 3000, 4000.
    Ooit een trotse eigenaar geweest van een 1000, 500, 2000, 3000, en een 4000 maar ja moeders de vrouw vond dat ze 25 jaar geleden de deur maar eens uit moesten :(

    Ik hoor graag van jullie.
    [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

    #2
    Joshua5 is je nieuwe dealer! \o/
    [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

    Comment


      #3
      [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

      Comment


        #4
        Kijk uit het werkt... verslavend... voor sommigen, dan :-)

        It's a wonder tall trees ain't layin' down

        Comment


          #5
          ik zou dan in elk geval voor een a4000 gaan.

          Comment


            #6
            Originally posted by rvo View Post
            ik zou dan in elk geval voor een a4000 gaan.
            Voor nu buiten mijn budget, ga eerst maar eens voor de a1200
            [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

            Comment


              #7
              daar kom je ook heel ver mee kan ik je vertellen :)

              Comment


                #8
                Die 4000 machines worden alleen maar duurder.. ik vrees dat je over een jaar ofzo er niet meer naar wil kijken.. het is nu al huilen met de pet op. En wat RVO zegt klopt.. 1200 is betaalbaarder en kun je ook alles mee.. dus waarom nog een 4000 anders dan een eventuele emotionele waarde.

                Comment


                  #9
                  Originally posted by DdAzZ View Post
                  Ooit een trotse eigenaar geweest van een 1000, 500, 2000, 3000, en een 4000 maar ja moeders de vrouw vond dat ze 25 jaar geleden de deur maar eens uit moesten :(
                  Wat is dat toch met die vrouwen ? Als ik tegen die van mij zeg " verkoop het maar mocht ik onverwacht het loodje leggen want 't is geld waard " dan krijg ik als antwoord " dat zou ik niet kunnen je verzameling van de hand doen ".

                  Comment


                    #10
                    Originally posted by SimonV

                    Wat is dat toch met die vrouwen ? Als ik tegen die van mij zeg " verkoop het maar mocht ik onverwacht het loodje leggen want 't is geld waard " dan krijg ik als antwoord " dat zou ik niet kunnen je verzameling van de hand doen ".
                    Vast met de gedachte "als ik 10 jaar langer wacht is het nog meer waard" 😇
                    [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

                    Comment


                      #11
                      Originally posted by Ikilledher View Post
                      Joshua5 is je nieuwe dealer! \o/
                      al gecontacteerd, thanks. (ben ik nu dan officieel verslaafd?)
                      [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

                      Comment


                      • Ikilledher
                        Ikilledher commented
                        Editing a comment
                        Jazeker! We melden je gelijk aan.

                      #12
                      Originally posted by michael View Post

                      Vast met de gedachte "als ik 10 jaar langer wacht is het nog meer waard" 😇
                      Of niks ...

                      Comment

                      Working...
                      X