Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ook even een drankje doen in het cafe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Ook even een drankje doen in het cafe

    Na nog niet zolang geleden me geregistreerd te hebben op amigascene.nl zag ik velen hierheen trekken. Dus kom ik ook maar even langs :) Zoals zovelen mijn goede jeugdherinneringen aan de Amiga weer nieuw leven in aan het blazen met wat meer budget dan vroeger :) Naast mijn originele A500 inmiddels ook een A1200, A3000 en CD32.

    #2
    Hoi spud! o/

    Comment


      #3
      Hallo spud!
      [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

      Comment


        #4
        hoi spud leuk dat je er bent :) :)

        Comment


          #5
          Welkom Spud, wat een wijs besluit :)
          It's a wonder tall trees ain't layin' down

          Comment


            #6
            Welkom in dit cafe... Wat zijn de dingen die je zoal met je Amiga's doet??

            Comment


              #7
              Hoi Spud, welkom!

              Comment


                #8
                Dank, dank! Wat ik doe op de AMiga's? Wat games spelen en vooral wat dingen uitproberen zoals al die verschillende WB enhancements. Dingen die ik de afgelopen 20 jaar niet heb kunnen doen :D Maar het is vooral leuk voor de heb.

                Comment

                Working...
                X