Announcement

Collapse
No announcement yet.

WeZzy is er ook!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    WeZzy is er ook!

    Heuj!

    Dacht ik zeg even hallo na mijn registratie: HALLO. Kwam hier een tijdje geleden terecht via d'n Goog toen ik op SAAS zocht (sommige wel bekend hier :). Mijn naam is Wesly, 38, geboren in dezelfde stad als Jeroen Tel (eveneens bekend hier . Commodore heeft een groot deel uitgemaakt van mijn jeugd, ik kan zo ver gaan en zeggen dat die ervaring mij gemaakt heeft tot wie ik nu ben.

    Vanaf dat ik een jaar of 7 was tot aan nu ziet m'n compugraph-geschiedenis-history-tijdlijn er ongeveer zo uit:

    ZX80 -> ZX Spectrum -> C64 -> C128 -> A500 -> PC XT -> 8086 -> 286 -> 386 -> 486 -> 486DX -> Pentiums -> A600 -> Xeons -> Macintosh Classic -> A1200 -> MacBook Pro -> C64 SX -> C16 -> Commodore Plus/4 -> iMac -> Surface Pro 4

    In die volgorde ongeveer.

    Verspreid over die machines ging ik van Basic -> AMOS -> Assembly -> Turbo Pascal -> Blitz Basic -> HTML -> PHP (blerch) -> Javascript -> Python (yay!) -> Objective C -> Swift

    Ik kan me nog goed herinneren dat ik als klein mannetje totaal uit m'n dak ging toen ik sprites uit een game had gesloopt en deze in assembler, als magie, over het scherm kon laten wandelen.

    Amiga heeft een speciaal plekje in m'n hart, zoals bij velen hier. Ik ben dan ook erg nieuwsgierig naar Viva Amiga: The Documentary waar ik hier in de forums het e.e.a. over lees.

    Anyways. Ik dus. Wesly. Aangenaam!

    Grtz.

    P.S. Ohja. Ik heb ook een zwak voor mechanische toetsenborden en keyboard hacks. En bier. Vooral bier. En Whisky. Ook Whisky. En katten. Muziek, ook muziek.

    #2
    Welkom Wesley. leuk verhaal, met leuke sprongen in de tijd (Pentium en dan a600? Ik gok naast elkaar?). Veel plezier hier :)
    [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

    Comment


    • WeZzy
      WeZzy commented
      Editing a comment
      Yes. Naast elkaar inderdaad :)

    #3
    Hallo WeZzy welkom :-)

    Comment


      #4
      Hoi WeZzy. Welkom! o/
      [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

      Comment


        #5
        Hey WeZzy welkom!

        Leuk verhaal!

        En

        Comment


          #6
          ikki ook katten en

          Comment


            #7
            katten +1

            Comment


              #8
              hi wezzy leuk dat je er bent!! ik had ook een kat Edison

              Comment


                #9
                Welkom en veel plezier hier!!!!

                Comment


                  #10
                  Welkom! Dat je maar veel leuke posts mag posten enzo :D

                  Comment


                    #11
                    Gezellig, nog een Brabander. Welkom!

                    Comment


                      #12
                      dank u, dank u. Cheers allemaal!

                      Comment


                        #13
                        Zijn wezzy en wezzynl dezelfde users?

                        Comment


                          #14
                          Dat zijn dezelfde idd, activatemail kwam niet aan... wezzynl kan weg wat mij betreft...

                          Comment


                            #15
                            Manon kan je de uitsmijter inschakelen? :)

                            Comment

                            Working...
                            X