Announcement

Collapse
No announcement yet.

Voorstellen...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Voorstellen...

    Hallo,

    vorig jaar bij de blauwe buren aangesloten, maar het is niet echt druk daar.
    Via een naar volledige tevredenheid verlopen recap-job door tsb geattendeerd op het Amiga Café.
    Ik zeg Café EN Amiga, kan bijna niet mis.

    Voor degenen die me niet bij de buren hebben zien aanmelden een herintroductie:

    Amiga 1200 sinds 1992/3 (zoiets) en de loop der tijd (jaar of 5/6) via een mbx1200 (alleen geheugen met een klokje) en een 68030-kaartje (merk weet ik niet meer) naar een Blizzard 1260-50 met scsi-module gepimpt. In een super-instabiele plastieke mega Micronik Infinitiv Tower gebouwd (zie foto).
    Op dit moment lopende met een 8GB 3,5" harddisk en een NEC DVD Brander (dienstdoende als cd-drive).
    Ik had een leuke 40GB 2,5" harddisk met WB3.9 etc via WInUAE klaargestoomd, maar die hd trekt waarschijnlijk net iets teveel stroom via de ide-poort (3,5" wordt gevoed via de towervoeding), maar eens proberen of ik de spanning van een floppy connector naar de ide kabel kan transplanteren... Dat is dan ook gelijk het hoogste knutselgehalte dat ik aandurf met mijn Amiga1200. Kan voor geen meter solderen anders had ik al lang mijn caps vervangen. Al gebeurd door tsb .

    Verder door mijn gespeel met de Amiga via een niet zo heel legale versie van Lightwave 3.5 in de 3d hoek terecht gekomen waar ik door dat gespeel via wat 3d/video klusjes in mijn werk gerold ben. Systeembeheer bij architectenbureau gecombineerd met artists impressions aldaar en zo af als ZZP-er...
    Click image for larger version

Name:	amiga1200.jpg
Views:	50
Size:	90.4 KB
ID:	3772


    Mijn opzetje.
    Click image for larger version

Name:	IMG_3781.JPG
Views:	40
Size:	167.8 KB
ID:	3773


    Recap met die mooie funky rode caps door tsb.
    Last edited by amiga_tvn; 24-02-2016, 22:42.

    #2
    Die Caps ken ik Welkom een mooie A1200

    Comment


    • amiga_tvn
      amiga_tvn commented
      Editing a comment
      Thanks... en de floppy werkt nog steeds ;)

    #3
    ook vanuit hier; welkom!

    Comment


      #4
      Welkom.
      Neem een biertje

      Comment


        #5
        Welkom! Die tsb is echt ons uithangbord 😂
        Last edited by Infant; 22-02-2016, 12:15.
        It's a wonder tall trees ain't layin' down

        Comment


          #6
          Welkom!


          Originally posted by Infant View Post
          Welkom! Die tsb is een ons uithangbord 😂
          Ik zou dan wel chemische ankers gebruiken ipv keilbouten..
          :tease:

          Comment


            #7
            en welkom en die rode caps zien er uit.

            Comment


              #8
              Welkom in het Amiga Cafe.. Hm.. Recap.. Ik moet tsb binnenkort ook maar eens een PM sturen voor de machines die ik ga houden en na 25+ jaar wel eens een paar nieuwe caps mogen krijgen :)

              Comment


                #9
                Hoi!
                [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                Comment


                  #10
                  Welkommen!

                  Comment


                    #11
                    Dank voor alle welkom... ;)

                    Comment

                    Working...
                    X