Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ter introductie: Dennis uit Uithoorn

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Ter introductie: Dennis uit Uithoorn

    Hoi allemaal,

    Ik wil mij even introduceren, Dennis uit Uithoorn, 37 en vader van een 3 jarig mannetje die binnen nu en vier dagen een zusje gaat krijgen.
    Sinds twee jaar de oude hobby weer opgepakt, nadat ik alle amiga's van de hand heb gedaan toen ik een aantal jaren geleden emigreerde naar Australie, dus na terugkomst dus toch spijt gekregen en sinds dien driftig bezig de oude collectie weer bij elkaar te krijgen.
    Ben zelf in bezit van 3 500's 2 600's en 3 1200's. Laatst nog een C16 aan toegevoegd omdat dit de eerste machine was waar ik ooit mee werkte. Ik was toen 9 of 10 jaar denk ik. Probleem van de 16 is dat geen enkele tape het meer doet en hij alleen maar zwart wit beeld geeft, behoeft nog wat aandacht dus.

    Afgelopen jaren kom ik zeer regelmatig in Maarssen en ook op Amiga 30 in Amsterdam was ik van de partij.
    Laatste investerig: benq monitor met ondersteuning voor Amiga rgb op 15 khz. Aan te bevelen voor ieder die een compacte opstelling wil maken, maar niet voor ieder systeem een scandoubler wil aanschaffen.

    Op dit moment ben ik bezig een 1200 in mint conditie bij elkaar te verzamelen, en volledig orgineel en compleet te maken.

    #2
    Welkom

    Comment


      #3
      Hoi Dennis! Leuk dat je er bent!
      [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

      Comment


        #4
        ha dennis, streekgenoot! welkom hier.. heb je de laatste keer in maarssen al even gesproken.

        uit interesse, welke benq monitor synct naar 15khz? ik heb er zelf 2 en vraag me af of de mijne dat ook doen.

        Comment


          #5
          Welkom Dennis.

          rvo Het zijn er 2: 17" Benq BL702a en 19" Benq BL912. Ik heb de laatste, vooral fijn voor spelletjes. Voor de hogere WB resoluties (DblPAL, Multiscan Productivity) is wat meer gedoe om er een goed beeld mee te verkrijgen.
          http://www.amibay.com/showthread.php...tor-for-amigas
          Last edited by spud; 19-02-2016, 00:43.

          Comment


          • rvo
            rvo commented
            Editing a comment
            hmpf. ik heb iets heel anders, 2x een FP91G.

          #6

          Comment


            #7
            Welkom amiga'ian!!

            Comment


              #8
              o/

              Comment


                #9
                welkom dennis.. spannend hoor nog een paar dagen!! :) :)

                Comment


                  #10
                  Welkom! Is er al nieuws ?

                  Comment


                    #11
                    welcome en hier ook de vraag is er al nieuws ?

                    Comment


                      #12
                      En? Al opnieuw papa geworden ondertussen?

                      Comment


                        #13
                        Yes, er is nieuws! 22 feb is er een dochter geboren in het VU in Amsterdam! Door alle druktes nog eigenlijk geen tijd gehad om hier te rapporteren. Moeder en dochter maken het goed maar was nog wel even spannend.

                        Comment


                        • dottyflowers
                          dottyflowers commented
                          Editing a comment
                          Gefeliciteerd, geniet er van!

                        • McVenco
                          McVenco commented
                          Editing a comment
                          Vreugd!

                        • Tahoe
                          Tahoe commented
                          Editing a comment
                          Gefeliciteerd!!

                        #14
                        Gefeliciteerd met de kleine meid! Slaapt ze al goed door?
                        En drinkt ze goed?

                        Comment


                          #15
                          Drinken gaat goed, doorslapen is nog wel ff een dingetje. Het is denk ik 4 weken geleden dat ik meer dan 3,5 aan een stuk geslapen heb. We gaan er vanuit dat dit tijdelijk is :-)
                          Aan de andere kant, dit maak je ook maar een keer mee!

                          Comment

                          Working...
                          X