Announcement

Collapse
No announcement yet.

Zo ontdek je nog eens wat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Zo ontdek je nog eens wat

    Ik zat voor de gein wat amiga.xx domeinen in te typen om te kijken of er nog iets Amiga gerelateerds achter zit, en ja amiga.nl linkt door naar hiero =). Weer eens wat anders dan kledingwinkels.

    Ik ben odin. In 91 begonnen met een A500, vlak na de release van de 1200 deze bij Barlage in Dokkum gekocht. Eerst uitgebreid met een interne 80MB 2,5" voor 600 HFL. Later een 030 MTec kaartje erin, harddisk uitgebreid (3,5" extern, in een koektrommel), modem aangeschaft met dank aan de Amiga Magazine special (tot verdriet van pa en ma maar de aandeelhouders van tante Post waren mij dankbaar). Alles in een tower geplempt, PPC kaartje erin met Permedia2.

    Beetje met Amos gespeeld, voornamelijk spellen in het begin, later toen ik het modem kocht veel plezier beleefd aan BBS'en, Fidonet en uiteraard internet. Zoveel tijd op IRC gehangen (#amiganl ; hoi rvo!).

    Nog lang volgehouden met mijn Amiga maar in 2000 of 2001 bouwde ik dan toch mijn eerste PC. Ik heb nog lang een Amiga gehouden maar de laatste (een 4000) heb ik verkocht toen ik een aantal jaren terug naar Noorwegen verhuisde.

    #2
    Bekende naam - ik kwam ook wel eens op #amiganl -, welkom!
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    Comment


      #3
      hoi odin! :)

      Comment


        #4
        Dag Odin! o/
        [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

        Comment


          #5
          Hallo Odin!

          Comment


            #6
            Welkom Odin! Nodig je ook je andere amiga vriendjes en vriendinnetjes uit ? De forum verdient het! :D

            Comment

            Working...
            X