Announcement

Collapse
No announcement yet.

Buzzfuzz stelt zich ook voor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Buzzfuzz stelt zich ook voor

    Nou dan zou ik me ook voorstellen, hoewel het geen uitleg nodig heeft denk ik.
    Mijn echte naam is Jeroen, maar op alle forums bekend als Buzzfuzz.

    Woon in Gorinchem, single, maar hopelijk niet voor lang meer.
    Dagelijks leven ben ik field service engineer in electra en gas.

    Begonnen met een C64 bij kennissen die pakweg 50 meter van ons vandaan wonen en nog steeds daar wonen.
    Dat begon al in 1985, hij was 1 van de eerste ermee en ik werd bijna kind aan huis daar, dat ging over op een Amiga 500 en begin 90 kon ik vrij goedkoop de A500 van mijn tante overnemen.

    Begonnen bij de club in Dordrecht bij het station en later naar Oosterhout en vervolgens lange tijd Breda tot zelfs aan PC's aan toe.
    Rond 1995 alles opgegeven rond C64 en Amiga en alles de garage in gedaan en laat 1998 zelfs de club opgegeven.

    Hele tijd niks ermee gedaan tot laat 2009 en toen begon het echt!
    Het was in een hoekje van Google dat ik zocht op een CF kaart en daar zag ik het woord Amiga staan, Amiga ?!

    Gelezen en veder gezocht en alle forums gevonden en toen ging het snel!
    Vrij kort erna had ik een 1200 en iets later een Blizzard 1230 en het ging veder!
    A1000, 500, 600, 1200, 2000, 2500, 3000D, 3000T, 4000D, 4000T en alles wat ik kon vinden via marktplaats en andere sites, soms zelfs België, Duitsland en zelfs Frankrijk in gereden om het te halen.

    De liefde was echter bekoeld rond 2013, daar was de lol er eigenlijk al weer een beetje af.
    In 2014 begon ik een aardig idee te krijgen welke richting ik uit wou en een aantal hele goeie momenten op persoonlijk vlak hielpen daar goed bij en nu in 2015 ging het roer helemaal om, dat ging op een aantal punten heel goed en op sommige heel slecht, maar ik kan nou niet meer terug en ik wil ook niet meer terug!

    Ik ben flink veranderd en de Amiga hobby gaat er uit, weg met die troep!
    Vandaag gaat mijn holy grail eruit, ja de Cyberstorm PPC @ 1100 euro :)

    En dat is nog maar het begin .....

    #2
    Het verhaal begon erg interessant en vooral de amiga liefde in het midden van het verhaal was leuk om te lezen. Dat je op het eind verteld dat je ermee ophoudt is dan weer een domper... Jammer, maar prioriteiten veranderen... Je blijft toch wel rond hangen?

    Comment


      #3
      Originally posted by wiebow View Post
      Het verhaal begon erg interessant en vooral de amiga liefde in het midden van het verhaal was leuk om te lezen. Dat je op het eind verteld dat je ermee ophoudt is dan weer een domper... Jammer, maar prioriteiten veranderen... Je blijft toch wel rond hangen?
      Ik denk dat wat Jeroen probeert te zeggen is: mijn hobby was nogal uit de hand gelopen en ik probeer het nu weer binnen 'normale' proporties te krijgen. Ik vind dat een zeer goede actie!
      It's a wonder tall trees ain't layin' down

      Comment


      • wiebow
        wiebow commented
        Editing a comment
        Oh, ik las 'de amiga hobby gaat er uit.' Dat klonk nogal definitief, vond ik.

      #4
      Hoi BuZz, less clutter. Heel goed.
      [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

      Comment


        #5
        Leuk je hier te treffen Buzz!

        Comment


          #6
          Hallo Buzzfuzz.

          Comment


            #7
            Hi Buzz! o/

            Comment


              #8
              Originally posted by Infant View Post

              Ik denk dat wat Jeroen probeert te zeggen is: mijn hobby was nogal uit de hand gelopen en ik probeer het nu weer binnen 'normale' proporties te krijgen. Ik vind dat een zeer goede actie!
              Precies, op een gegeven moment komt dat wel wiebow, ook bij jou, je moet ook prioriteiten gaan stellen als je wat ouder wordt en verandering wil, maar je moet het wel willen natuurlijk, nou geloof me maar, ik wil wel!

              Comment


                #9
                Oh, ik heb maar een paar oude computers hoor! Ik ben lang niet zo erg als velen op dit forum, haha. Van alles maar 1: C64,C128,SX64,Amiga 1200, Amiga 4000. Valt wel mee toch? En ja andere prioriteiten zijn er zeker! Er zijn maanden bij dat ik niets met de ouwe meuk doe. Zo blijft het ook leuk. :)
                Last edited by wiebow; 11-10-2015, 10:07. Reason: typos

                Comment


                  #10
                  Hoi buzfuzz! leuk dat je erbij bent!!

                  Comment

                  Working...
                  X