Announcement

Collapse
No announcement yet.

Orlingo?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Orlingo?

    Hoi, ik ben Orlingo en heb een Amiga. Vroeger deed ik er wel iets mee, en vaak ook wel demoscene gerelateerd. Muziek maken, ascii prutsen en vanaf het moment dat ik een modem had heel veel demo's downloaden en geld naar de ptt overmaken. Ik heb ook nog wel in Amos geprogrammeerd, maar daar is niks zinnigs uit gekomen.
    Zo af en toe naar Houten toe om baco's te gaan drinken en slap ouwehoeren, net als in een cafe eigenlijk, behoorde ook wel tot mijn scene activiteiten.
    Vrienden met een Amiga heb ik niet, ik ben een loner en autistisch en besteed ook niet al mijn vrije tijd door bezig te zijn met oude retro computer meuk, en daarnaast heb ik zat andere dingen om mij mee bezig te houden. Mijn creatieve ei is nog steeds heel, en komt er zo af en toe ook wel uit.

    zo, nu eerst een biertje.

    #2
    Orlingo \o/
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    Comment


      #3
      Hallo orlingo, welkom!!

      Comment


        #4
        Goed dat je er bent, Orlingo! Ik ben een fan. \o/

        Click image for larger version

Name:	giphy.gif
Views:	52
Size:	303.8 KB
ID:	248
        [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

        Comment


          #5
          Hey Orlingo!

          Originally posted by Orlingo View Post
          Mijn creatieve ei is nog steeds heel, en komt er zo af en toe ook wel uit.
          Creatieve eieren zijn de lekkerste eieren!

          En voor diegenen die nu gaan roepen "Ja maar Orlingo, als een ei heel is kan er toch niks uitkomen!" verwijs ik graag naar deze Powerpoint slide:

          Click image for larger version

Name:	slide_2.jpg
Views:	47
Size:	53.4 KB
ID:	321

          Comment


            #6
            Hoi Orlingo!

            Comment


              #7
              Welkom!

              Comment


                #8
                Wat ik nog niet vermeld had is dat mijn 1e computer een msx was, een philips vg8020, nog steeds in mijn bezit.
                Tapes uitwisselen met mijn vrienden en games spelen was de voornaamste bezigheid. Later kwam ook het programmeren om de hoek kijken, ms-basic uiteraard. Op de Amiga was games spelen slechts bijzaak, demo's kijken, cracktro's verzamelen, en muziek maken waren toch wel de hoofdzaken waarmee ik mijn tijd doorbracht.
                Sih'95 bezocht, en bizarre 97 meen ik... mekka^symposium 1998, en 1991

                Comment


                  #9
                  Ik moet nog ergens een SIH95 t-shirt hebben liggen nu je het zegt... Kunnen we je creatieve eieren ergens bewonderen?

                  Comment


                    #10
                    Originally posted by dottyflowers View Post
                    Ik moet nog ergens een SIH95 t-shirt hebben liggen nu je het zegt... Kunnen we je creatieve eieren ergens bewonderen?
                    Jazeker, IkilledHer had de link al verklapt naar mn soundcloud pagina: http://www.soundcloud.com/hannibalpeck
                    Last edited by ; 10-10-2015, 20:34.

                    Comment


                      #11
                      SiH 95 ben ik ook geweest. Wie niet eigenlijk. Wat was dat een end rijden zeg!

                      Comment


                        #12
                        Ik niet, helaas!
                        [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                        Comment


                          #13
                          Een paar legendarische dagen, met coke bottle boy, niet slapen en spelen met de camera van muad'dib.

                          Comment


                            #14
                            Ik was daar idd... nice party...

                            Comment


                              #15
                              1991?
                              Of 1989, that's the question?

                              Comment

                              Working...
                              X