Announcement

Collapse
No announcement yet.

Even voorstellen :Bram

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Even voorstellen :Bram

    Hallo allemaal

    Mijn naam is Bram 42 en woonachtig in Dinxperlo in u raad het al de achterhoek.
    De kennismaking met computers was voor mij de C64 toen der tijd zat mijn vader in het bestuur van de CCN Commodore Club Nieuwegein .wij hadden thuis een C128 en pa was vervent hobbyscoop liefhebber , dus bandjes opnemen van hilversum 1 geloof ik start de band nu! ,basiccode bla bla , nu hadden we op school een netwerk van die philips P2000 gevallen en die werden bestuurd door een soort portable computer die werkte onder cp/m , reuzeleuk je kon het beeldscherm overnemen en het toetsenbord van elke p2000 die er aan verbonden was.

    daar ging het mis :) , de c128 werd gebruik hoofdzakelijk voor spelletjes , later verfent 27mc er de c64 gebruiken voor packetradio , maar ja dat beeld is niet te genieten , dan maar een c128 die kon (leesbaar) op 80 koloms 1581 drive er aan(zo'n 3,5 inch ding) rond mijn 18e een Amiga 500 gekocht met monitor 1084s en 512kb uitbreiding voor 800 gulden(gebruikte) daar kwam na verloop van tijd een A590 bij met een kcs power pc board. na een tijdje werden pc's toch handiger in gebruik . toch een paar jaar geleden de 500 maar weer eens afgestoft. disdrive wilde niet wat ik wil etc , maar ja soldeerbout er bij en 0 modem kabel in elkaar gezet amiga explorer er op en hup files van pc naar de amiga en terug , maar dat was me veel te traag af , voor een schappelijk bedrag een 1200 op de kop getikt ik had per ongeluk een netwerk kaartje wat werkte , turbokaartje er in en dat ging al een stuk beter , toen maar eens een 4000 op de kop getikt dt werkt met een plipbox op de par poort ook best goed . Dus nog steeds aan het knutselen met de amigas , ik ben geen hoarder of orginaliteits freak maar wil eigenlijk dingen met die machines doen die helemaal niet kunnen (softwarematig dan)

    groeten uit de achterhoek

    #2
    Welkom Bram!
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    Comment


      #3
      Dag Bram, ook welkom! :) :)

      Comment


        #4
        Leuk verhaal zeg, en welkom!

        Comment


          #5
          Hoi Bram! o/
          [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

          Comment


            #6
            Hoi Bram! ( hmm... Please enter a message with at least 10 characters ... dus.. ik mag geen "Hoi Bram!" zeggen.. nouja dan maar zo.. )

            Comment


              #7
              Ha Bram! :)

              Originally posted by Achterhoek View Post
              wil eigenlijk dingen met die machines doen die helemaal niet kunnen
              Dat klinkt bijzonder intrigerend, wat doe je zoal dan?

              Comment


                #8
                Welkom Bram!

                Comment


                  #9
                  Gezellig dat je er bij bent!

                  Comment

                  Working...
                  X