Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hoi!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Hoi!

    Mijn naam ik Elmar, maar online ga ik schuil achter de schuilnaam chaozz (dit moet je lezen met de Jambers stem). Mijn bouwjaar is 1977 en dus was onze eerste computer een Commodore 64. Dit jaar begon het nostalgische gevoel opeens weer op te spelen en ben ik begonnen met het verzamelen van Commodore 64's. Welke modellen ik heb zal jullie Amiga fans minder boeien, maar bij 1 van mijn marktplaats aankopen, waarbij iemand mij voor 60 euro 3 commodores opstuurde, zat tot mijn grote verbazing een Amiga 1200.

    Alle drie de machines waren vooral erg vies, maar na wat TLC ziet alles er weer piekfijn uit.
    http://1drv.ms/1QhvP37
    http://1drv.ms/1HHNR6z

    Ik ben zijdelings bekend met de Amiga, dat wil zeggen, ik kende mensen die er een hadden en daar game-den we samen op. Maar deze A1200 is mijn eerste eigen Amiga.

    Een Facebook-vriend en Commodore freak stuurde me naar dit forum, et voila, hier ben ik. Hopelijk steek ik e.e.a. op van de veteranen.

    Sorry voor de lange fipo. TLDR; ik ben nieuw, hallo :)

    #2
    Hallo!
    Veel Amiga fans zijn ook Commodore 64 fans hoor. Tenminste ik wel. Mooie deal! Ziet er netjes uit. Wat zit er voor los kastje bij?
    Veel plezier ervan!

    Comment


      #3
      Hoi :) en welkom natuurlijk!

      Comment


      • chaozz
        chaozz commented
        Editing a comment
        Dank je :)

      #4
      Welkom in dit gezellig Cafe! Biertje?

      Comment


      • chaozz
        chaozz commented
        Editing a comment
        Daar zeg ik geen nee tegen!

      #5
      Originally posted by Tyball View Post
      Hallo!
      Veel Amiga fans zijn ook Commodore 64 fans hoor. Tenminste ik wel. Mooie deal! Ziet er netjes uit. Wat zit er voor los kastje bij?
      Veel plezier ervan!
      Ah top! In dat geval: Ik heb een C64, C64 met oranje F-keys, C64G, C64 Aldi, C64C. Ik zoek nog een Silverlabel en een wat nettere Aldi.

      Het losse kastje was mij eerst ook een raadsel. Als je het tweede linkje in mijn post klikt kun je de ingewanden ervan zien. Na een hoop suggesties is de conclusie: een voeding + VGA converter. Als voeding werkt hij prima, maar of hij ook naar VGA kan converten weet ik niet. Ik heb geen Amiga video kabel om dit te testen.

      Comment


        #6
        Mooie verzameling hoor!

        Comment


          #7
          Hoi Elmar! o/

          Comment


            #8
            Hoi!

            je bent er! vind je het al gezellig aan de bar ? :)

            Comment


              #9
              Welkom chaozz, en op je gezondheid!

              Comment


                #10
                Originally posted by chaozz View Post
                (dit moet je lezen met de Jambers stem)
                Allez: "Overdag heeft hij een normaal leven als Elmar. 's Avonds en in het weekend, zit hij online als Chaozz - een computergenie die niets liever doet dan het verzamelen van oude, niet langer relevante computers".


                It's a wonder tall trees ain't layin' down

                Comment


                  #11
                  Hoi chaozz! o/
                  [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                  Comment


                    #12
                    Thanks y'all \0/

                    Comment


                      #13
                      Hartstikke welkom!

                      Comment


                        #14
                        welkom in het cafe elmar!! :) :)

                        Comment


                          #15
                          chaozz Had die gast nog meer spul te koop ? haha..

                          Comment

                          Working...
                          X