Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nou vooruit, eentje dan ;)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Nou vooruit, eentje dan ;)

    Hallo mensen, Ik zal mijzelf ook even snel voorstellen. Ik gluur al geruime tijd mee op amigascene.nl en zag via een topic dat er een cafe geopend was voor Amiga enthousiastelingen, daar behoor ik zeker toe, en ik kon dus niet achter blijven! Vroeger intens genoten van een C64 en een Amiga 600, de 1200 was toen iets te prijzig voor mij. Tegenwoordig heb ik een NOS 1200 die ik zelf gerecapped heb, met een ACA accelerator kaartje en een CF voor HDD met lots of warez. Het is een versie met Petro zijn handtekening OP DE ONDERKANT ;) Ik wil alleen nog een Indivision aanschaffen zodat ik hem aan een gewone monitor kan hangen. Verder nog een C64 met MD drive, beide computers zitten nog erg veel in de doos omdat de nieuwe kamer waar het allemaal in mag staan op de verwarming na net klaar is. Dus straks pertinent uitgepakt... JEAH! Wat ik graag nog eens tegen het lijf zou lopen is een A4000T voor een normaal bedrag, maar dat zit er waarschijnlijk niet meer in... Verder pruts ik graag met FS-Uae in OSX, al ben ik daar nog niet zo handig in :P Ik spreek jullie graag verder in dit cafe... Proost!

    #2
    Ha Stan Draak!

    Welkom in het café. Klinkt allemaal herkenbaar, afgezien van die Petro A1200 dan. Petro is niet mijn vriend! Lees ik ook tussen de regels door dat je nog (niet genoeg) datassette(s) hebt? Dat kan geregeld worden!
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    Comment


      #3
      Originally posted by Infant View Post
      Ha Stan Draak!

      Petro is niet mijn vriend!
      Sinds Petro met zijn Edding vrolijk alle Amiga's volkrast, heeft hij i.d.d. niet zo veel vrienden meer nee... :mad:

      Comment


        #4
        Hoi Draak!

        Welkom!
        Ik hoop dat je geniet in het café onder het genot van een drankje.

        Comment


          #5
          Hallo Draak,
          dat je maar veel plezier mag beleven hier...

          Comment


            #6
            Originally posted by Draak View Post
            Verder pruts ik graag met FS-Uae in OSX, al ben ik daar nog niet zo handig in
            Die poging moet ik ook nog maar eens wagen. FS-UAE weigerde hartstochtelijk om de kickstart files uit mijn Amiga Forever pakket te laden, dus heb ik het vrij snel maar weer aan de kant geschoven. Tijd voor een nieuwe exercitie denk ik...

            Oh, en welkom! :-)

            Comment


              #7
              Hoi draak! Leuk dat je er bent! o/
              [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

              Comment


                #8
                Hoi zwelgje ehm.. draak..

                Welkom!

                (als je begrijpt wat ik bedoel)

                Comment


                  #9
                  welkom in ons café draak! :) :) ik heb ook fsuae op de mac om spelletjes te spelen..

                  Comment


                    #10
                    Allemaal bedankt voor het warme welkom! rondje van mij ;)

                    Comment


                      #11
                      Ben ik op tijd voor het rondje? Welkom!

                      Comment


                        #12
                        Originally posted by dottyflowers View Post
                        Ben ik op tijd voor het rondje? Welkom!
                        Dank dank, barvrouw hier nog een voor dottyflowers graag!

                        Comment

                        Working...
                        X