rvo
Ik overweeg nóg een a1200, compleet, rev 2B (de allerlaatste).
Nu denken sommigen vast: heb je niet recent 2 1200's gevonden? En het antwoord is ja. Maar ik kom er maar niet uit..
Ik heb een recapped 1D4, maar daar kan ik geen indivision opprikken, die valt er gewoon steeds vanaf. Ook heeft ie issues met PPC kaarten.
Ik heb ook een 2B, maar iets aan dat bordje zit me niet lekker: bij het opstarten geeft ie heel even rood beeld en er is iets gesoldeerd aan de expansion port. Weet niet of het kwaad kan, maar als je een Ultieme Amiga bouwt, zitten hier teveel vraagtekens bij.
Zodoende zoek ik dus een 2B zonder defecten, liefst recapped en voorzien van alle fixes. Ik wil er ditmaal ook een a1200 casing omheen, want ik wil eea combineren en weer in de verkoop doen.
Dus.. wie helpt me verder?
odo
IK heb wel wel eentje voor je te ruil
rvo
ik pb je even. geen idee waar je voor wil ruilen 🙂
odo
Bordje voor Bordje ?
Infant
odo, ik zou hoger inzetten. Ruil voor z'n auto!
Ikilledher
Ik werp dit jaar nog een paar Amiga 1200’s over de schutting in het kader van WMDT. Ik moet ze nog wel even in elkaar zetten en testen, geen tijd et cetera maar volgens mij zitten er twee 2B’s bij.
Megatron
Sluit ik mij bij aan dan.. Heb nog een paar NOS Amiga 1200 borden uit de Commodore/Amiga Technologies inboedel en nog wat leuke 1200 machines.. stoppen met hoarden.. #WMDT
tsb
iRetroVolver als je er vanaf wilt.. 🙂
rvo
tof hoor, zo moet het toch haast wel gaan lukken. ik wacht nog even op een reply van odo voor ik beslis wat de volgende stap gaat worden. wel alvast weer bedankt voor het meedenken allemaal!
odo
> odo, ik zou hoger inzetten. Ruil voor z'n auto!
Oke je krijgt van mij een 1200 bordje ik een A4000 PPC helemaal vol ?
rvo
..nee 🙂 maar check je pb even!
rvo
bump.
rvo
iemand?
maus
Heb je nou nog steeds niets gevonden kerel?
Neem een biertje!:pilsje:
Marcel21674
ik heb er dacht ik nog wel 1 liggen, was niet van plan om hem weg te doen eigenlijk, maar als er wat leuks tegenover staat, wie weet. Zou zeggen, doe eens een bod.
rvo
pm
rvo
helaas heeft marcel alleen een kaal bordje. iemand anders met een complete a1200 rev 2b?
PRS
Waarom specifiek een 2b?
Wat ik veel lees is dat een 1d1 het meest vriendelijke uitbreid bordje is. De 1d4 en 2b schijnen nog wel eens last te hebben van timing problemen.
Ik heb onlangs een 2b als reserve/onderdelen aangeschaft compleet in een gele behuizing...
rvo
ik heb zelf de beste ervaring met 2b. zowel qua compatibiliteit als met het connecten van mijn vele hardware. overweeg je verkoop? is de staat, naast de kleur, goed?
PRS
Hoi RVO,
Ik ben wel in voor een deal, verkoop/ruil we hebben het er even over.
Hij is verder in goede staat, mist alleen het klepje aan de onderkant. De onderkant is wel heel wit overigens.
Er zit nu een 3 1/2" HDD in, dus mist hij ook zijn hdd rack. Verder is de Amiga voorzien van Kick3.0, wat misschien voor een 2B wat vreemd is...