> Hier mijn instellingen.Eerst heb ik de firmware en de config-tool ge-update naar de laatste versie, namelijk 1.5
> De Workbench screenmode staat ingesteld op HighGFX Super HiRes Laced 1024x768
> De Overscan staat op het maximum.
> In de config-tool heb ik Pre 1024x768 HiGfx gekopieerd en hernoemd naar My 1024x768 HiGfx
> Voor VGA Mode heb ik Pre 1024x768 60Hz XG gekozen.
> Test Mode heb ik HighGfx Super Hires Laced genomen
> Bij Test/Adjust heb ik het beeld gecentreerd (of op de monitor Auto-Adjust gedaan, weet ik niet meer)
>
> Voor games en demos heb ik 640x512 gekopieerd en hernoemd naar My 640x512
> Voor VGA Mode heb ik gekozen voor Pre 1280x1024 60 Hz VESA
> Voor Test Mode heb ik Pal:High Res genomen.
> Bij de workbench screenmode staat Pal High Res ingesteld op 1024x766
> Voor de games en demos moet ik nog wat fine-tunen want ben maar voor 95% ttevreden over de kwaliteit, vnl de scanlines zijn nog niet ideaal.
>
> Op het eind als je tevreden bent met de instellingen altijd op Save&Apply klikken, anders is al het werk voor niets geweest.
>
> Het is inderdaad heel wat prutsen met die config-tool, ik vind het helemaal niet zo gebruiksvriendelijk.
> Het zit vooral zeer technisch in elkaar en voor een leek als ik is het toch heel wat zoeken, ik zie op het forum van Icomp dat er nog veel mensen die vragen hebben met de instellingen.
> Een handleiding met beelden zou zeer welkom zijn. De "tekst handleiding" die nu op hun wiki staat is vooral vanuit een technisch oogpunt geschreven.
> (Edit: ik zie juist de ze de wiki aangepast hebben met beelden nu!)
>
> Hier nog de link naar mijn configuratie file, die kan je laden in de config-tool en op save&apply klikken om hem te gebruiken/testen.
>
>
https://wetransfer.com/downloads/1fa...1072200/e6be77
>
> Nog even vermelden dat ik problemen had met enkele voedingen, ik had een nieuwe voeding van www.c64psu.com voor de Amiga maar met het installeren van de Indivision is die opgeblazen. Die voeding is veel te licht voor een uitgebreide A1200.
> Dan heb ik mijn originele voeding opnieuw gebruikt maar kreeg ik constant verschillende Guru's en bevriezen van het beeld.
> Uiteindelijk heb ik de voeding van Icomp gekocht, de CA-PSU en alle problemen zijn opeens verholpen. De Amiga draait nu al ongeveer 48 uur zonder ook maar 1x vast te lopen. Die voeding krijgt ook helemaal niet warm. Ben er tot op heden heel tevrden over.
Dank je wel. Zal kijken of ik het ook op je instelling kan verwezenlijken.