Tyball
Wat ik frustrerend vind op Marktplaats zijn de botte reacties van sommige verkopers. Dan bied je ergens op en dan krijg je terug: "Voor minder dan xx gaat het niet weg!". Wat is dat nou? Geen aanhef of andere toelichting erbij. En als je dat dan wilt, zet er dan bij dat je er een minimaal bedrag voor wilt hebben. Of als je dat niet als richtlijn wilt meegeven, wat ik kan begrijpen, doe dan wat vriendelijker. Ik denk dan, laat maar zitten. Eerst maar eens zien of iemand meer biedt.
Zo. Ook eens wat frustratie geloosd 🙂. Voelt wel goed...
LuzUo
Herkenbaar ... wat ik zo mogelijk nog ergelijker vind is een advertentie waar geen richtprijs in wordt genoemd maar wel bij staat dat op belachelijke biedingen niet wordt gereageerd. En met belachelijke biedingen wordt dan eigenlijk vaak bedoeld "minder dan ik in mijn hoofd heb" ... nee das lekker!
AMIGA_JOHAN
> Wat ik frustrerend vind op Marktplaats zijn de botte reacties van sommige verkopers. Dan bied je ergens op en dan krijg je terug: "Voor minder dan xx gaat het niet weg!". Wat is dat nou? Geen aanhef of andere toelichting erbij. En als je dat dan wilt, zet er dan bij dat je er een minimaal bedrag voor wilt hebben. Of als je dat niet als richtlijn wilt meegeven, wat ik kan begrijpen, doe dan wat vriendelijker. Ik denk dan, laat maar zitten. Eerst maar eens zien of iemand meer biedt. Zo. Ook eens wat frustratie geloosd 🙂. Voelt wel goed...
Viel me ook erg op, vertrouw nog alleen de mensen waarmee ik regelmatig handelt op MP. Je kan altijd reageren op bekende handelaren waarmee je onderling een mooie prijs kan verwezenlijken. Zie de laatste tijd veel troep voorbij komen op MP waarvan ze een hoofdprijs willen hebben. Zal het leuker vinden als we op deze forum onze mooie AMIGA spullen verkopen/ruilen. Heb leuke ervaringen ermee gehad zoals de Blizzard 1230 IV waarmee ik nog steeds blij mee bent.
Tyball
> ... nee das lekker!
Klopt! :lol:AMIGA JOHAN Ik vind het soms juist leuk om nieuwe "gelijkgestemden" tegen te komen en daar iets van te kunnen kopen of aan te kunnen verkopen.
AMIGA_JOHAN
> AMIGA JOHAN Ik vind het soms juist leuk om nieuwe "gelijkgestemden" tegen te komen en daar iets van te kunnen kopen of aan te kunnen verkopen.
Hoe meer gelijkgestemden des te mooier vooral als het op dit forum is. Lekker vertrouwd en we helpen onze AMIGA’s.
VosCoBoss
> Hoe meer gelijkgestemden des te mooier vooral als het op dit forum is. Lekker vertrouwd en we helpen onze AMIGA’s.
Zeker waar... het liefst zou ik altijd iets wat ik wil, met een liefhebber kunnen ruilen voor iets wat ik heb. Maar vaak zit dat er niet in, en dan komt het principe "geld" om de hoek kijken. En ja, dan zal ik ook moeten meedoen aan het vragen van een flinke prijs voor wat ik heb, omdat aan wat ik wil nou eenmaal ook meestal een flink prijskaartje hangt...
AMIGA_JOHAN
> Lijkt mij onhandig om hier je baby zijn/haar luier te verwisselen. Een Commode maatje 64 :lol:
Een aangebrande Karbonade 64.:boos:
AMIGA_JOHAN
> Zeker waar... het liefst zou ik altijd iets wat ik wil, met een liefhebber kunnen ruilen voor iets wat ik heb. Maar vaak zit dat er niet in, en dan komt het principe "geld" om de hoek kijken. En ja, dan zal ik ook moeten meedoen aan het vragen van een flinke prijs voor wat ik heb, omdat aan wat ik wil nou eenmaal ook meestal een flink prijskaartje hangt...
Sta altijd open voor een ruil. Ben toch met meerdere projecten bezig en je hou wat over wat je niet meer gebruikt. Ben nu opzoek naar een mooie Blizzard 1260 voor de A1200 GHOST project.
spud
Mijn frustratie, mensen die een persoonlijk voornaamwoord gebruiken waar ze een bezittelijk voornaamwoord moeten gebruiken... :maf: