Magic
Laten we deze thread Dan ook hier maar voortzetten..
Alleen tussen 00:00 en 06:00 mag je hier wat schrijven als nachtwaker.. :-)
Manon
Wat is dat voor thread dan?? Het café is toch altijd open?? 🙂 🙂
McVenco
Gaat deze thread dan ook nog ergens over, of is het gewoon een schreeuw om aandacht "kijk mij eens laat/vroeg op zijn!" ? Zo kun je voor elk tijdstip van de dag wel een topic openen 🙂 (bijvoorbeeld "Het Grote Ik-zit-nu-in-de-trein-in-Noord-Holland-op-weg-naar-mijn-werk-topic" - hoewel, dat kan wel eens lastig zijn met die slechte WiFi van de NS 🙂 )
Je kan volgens mij beter iets vertellen over een bestaand topic, of je opent een nieuw topic? Posten om het posten (dus je postcount opkrikken), is net als dronkenmansgelul in een café: alleen de dronkenman vindt het leuk, en verder zit niemand er op te wachten, toch?
Magic
Dit was op AS een thread die zeer succesvol was/is. Leek mevleuk idee om hier voort te zetten , op negatieve sfeer in dit café zit niemand te wachten je hoeft niet mee te doen he in deze thread, voor ieder wat wils..
Manon
ha ik doe wel mee hoor. wat moet ik doen magic?? 🙂
McVenco
Ik ben niet negatief, ik mis alleen wat het 'onderwerp' van dit topic is. Zelfs "waar zit jij nu" heeft een onderwerp (vraagstelling), dit is gewoon graffiti 🙂
[verwijderd]
Ik vind het wel makkelijk om topics die op een ander forum zijn ontstaan zomaar over te nemen hier. ...
Ben zelf ook schuldig hieraan, maar het forum waarop het nerdcore topic gaande was bestaat niet meer, dus die telt niet.
McVenco
Oh, dat forum bestaat nog wel, alleen zit de voordeur op slot. Even omlopen naar de achteringang dus 😃
Megatron
Wellicht een idee dat de persoon die hier de nachtwaker is dan wel een foto MOET posten waar hij op dat moment Amiga technisch mee bezig is.. dus "het is 4am en ik moet schijten als een olifant" is geen optie.. tenzij dat een Amiga spel is 🙂
[verwijderd]
> Vonden jullie deze intro ook zo mooi?
nee, en ik heb hem geeneens gezien.
Magic
Hier dan... Amiga 64kb intro..
maus
Ik ren ook nog even rond op het nachwakersforum hier en daar!:hallo:
michael
Zo fijn, dat nachtbraken :S Kastelein, een biertje graag....
michael
Voor iRetro een beschrijving, met een Ipad gewoon wat amiga hardware info lezen. Een foto daarvan leek me een beetje te nieuwerwets, ik ben niet zo van de selfies overal en nergens achter laten 🙂
maus
Ik het dors, doet men een bieah! Aub!
Manon
> Ik het dors, doet men een bieah! Aub!
Zal ik vast een taxi voor je bellen?? 🙂 🙂
maus
Tijd voor bierrrr....:pilsje:
Draak
Als de barvrouw nog wakker is lust ik er ook nog wel eentje :pilsje:
maus
Heeft u voor mijn 1 biertje?
En mag ik dan ook blowen in de rookruimte?
Dat kan in mijn andere kroeg wel!:pilsje:
Infant
> Heeft u voor mijn 1 biertje? En mag ik dan ook blowen in de rookruimte? Dat kan in mijn andere kroeg wel!:pilsje:
Sorry, hier geld een rookverbod! De 'rookruimte' waarover je spreekt is een klein stukje lopen: