Infant
> Zag ik nou zelfs een advertentie op ebay?
Wat een superactie! Geeft wel aan dat dit initiatief serieus genomen wordt in ieder geval.
Buzzfuzz
> - De muziek blijft niet doorlopen als je naar een andere pagina gaat
Euh, welke muziek ?
maus
Chiptune music duh!!
Rechtsonderin jonguh!
tsb
Is het misschien wat om een techniek hoekje te maken, voor tips en trucs hardware problemen ?
McVenco
> Is het misschien wat om een techniek hoekje te maken, voor tips en trucs hardware problemen ?
Ik zie een subforum 'Kennisbank', past volgens mij precies in dat hoekje! Teveel subfora is nergens voor nodig, daar wordt het café alleen maar onoverzichtelijk van :-)
Manon
Ik heb het gewoon gedaan.. kennisbank heet nu 'tips en trucs'.. dat is wel een betere titel..
tsb
Thx, nu nog vulling.. 🙂
Manon
Ik keek net nog even naar het lijstje met verbeteringen voor amiga cafe en ik heb gekeken naar wat ik denk wat het belangrijkste is nu: volgens mij eerst de foutjes uit het template voor mobiel halen en ik denk dat ik zon rss-nieuws module op de voorpagina wil want zelf nieuws typen kost best wel veel tijd en ik ben geen journalist.... of ik het nou doe of anderen. het cafe is geen krant maar er moet wel een gevulde krantenbak liggen 🙂 🙂
mobiel en nieuws aanpakken dus, dat ga ik eerst doen..
behalve als er nog andere dingen zijn die je nog belangrijker vindt dan kijk ik daar nog even naar...
Manon
ik was een beetje druk met werk enzo en gisteravond ging ik bowlen met de meiden 🙂 🙂 ikilledher vroeg om een optie om soundcloud in te voegen dat zet ik ook nog in de lijst..
McVenco
Soundcloud werkt BIJNA, Manon 🙂
In de preview van de post lijkt ie goed te gaan, maar als het bericht gepost is, zit er nog ergens iets fout...
Magic
Manon
McVenco heeft geholpen met Soundcloud in het café te bouwen!! Dankjewel mcvenco!!! 🙂 🙂
Er zit nu een soundcloudknopje in de posteditor en als je daarmee (of met de hand tikt) een standaard soundcloudlink zoals hieronder in de soundcloudtags zet:
https://soundcloud.com/inami-ictor/it-was-a-good-day-ice-cube
Dan wordt het automatisch dit:
https://soundcloud.com/inami-ictor/it-was-a-good-day-ice-cube
McVenco
Misschien moet alleen de 'play' knop een ander kleurtje krijgen. Hetzelfde rood als de letters 'AMIGA' bovenaan de pagina. Maar ik weet zeker dat je dat inmiddels zelf al kan vinden 😉
Magic
Orlingo iRetroVolver heeft die foto met RJ Mical geregeld
Manon Wat super irritant is, en amigascene wel heeft 🙂 is het volgende: gelijk de meest recentste post tonen als je een thread in gaat. Nu moet ik eerst naar de laatste pagina en naar beneden scrollen. Kan je dat in orde (laten) maken.. Alvast bedankt 🙂
Infant
> Orlingo iRetroVolver heeft die foto met RJ Mical geregeld Manon Wat super irritant is, en amigascene wel heeft 🙂 is het volgende: gelijk de meest recentste post tonen als je een thread in gaat. Nu moet ik eerst naar de laatste pagina en naar beneden scrollen. Kan je dat in orde (laten) maken.. Alvast bedankt 🙂
Je moet op het juiste knopje drukken :-) Druk op de thread titel: ga naar 1e post. Druk op de twee pijltjes in het blauwe rechthoekje: ga naar laatste (nieuwe) post.
n1253
Magic
Infant Lekker intuitief.. 🙂 en heet jij Manon ? 🙂 bedankt 😛
Infant
> Infant Lekker intuitief.. 🙂 en heet jij Manon ? 🙂 bedankt 😛
Pardon? Nee, ik heet geen Manon. Ik vind het echter *wel* intuïtief en deel graag mijn kennis met mijn mede forum-gebruikers.
McVenco
Magic houdt niet van verandering. Als ie een nieuw forum/knopje ziet heeft ie anderhalf jaar nodig om te wennen, waarvan zeker de eerste 14 maanden worden gespendeerd aan communiceren, organisen en managen kritiek leveren, en de volgende 4 maanden aan daadwerkelijke aanpassing...
wiebow
Het staat er toch boven: "last post" en dan de poster, en een pijltje... Wat is daar niet intuitief aan? En als er meerdere posts zijn die je nog niet gelezen hebt, dan staat er bij de threat titel zelf een pijltje, om naar de eerste ongelezen post te gaan... Hoe makkelijk wil je het hebben?
Ikilledher
Ik heet ook geen Manon maar naar mijn idee is het *meer intuïtief* dat je naar het begin van een thread springt wanneer je op een titel klikt; dat is wat men in het algemeen *verwacht.* Leuk voor de mensen die wekelijks eens komen kijken. Als je, zoals ik, elke dag een paar keer langs het café loopt is het praktisch om te zien òf er iets is veranderd en de mogelijkheid om de wijzigingen snel te bekijken. Dat kan ook gemakkelijk naar mijn idee.
Op amigascene.nl werkt dat ook gemakkelijk maar daar is het weer *iets* lastiger om een thread vanaf het begin te lezen. Volgens mij een kwestie van wennen dus.
Tenzij je eigenlijk bedoelt dat het blauwe pijltje een beetje klein is. Dat vind ik ook. Maargoed, wie is er niet groot geworden met een beetje pixelhunting. ;-)