Aangezien ik het inmiddels op de Amiga32 tegen een select aantal mensen heb gezegd en gisterenavond ook bij de Commodore bijeenkomst in België, kan dit ook niet achterblijven..
**Ik heb een pand!**
Vanaf februari 2018 zal ik een pand huren van 621m2 in de [Kluisstraat 3-5](
https://goo.gl/maps/aGjVMwjziS32) in Helmond! Het loopt van de blauwe bak links tot rechts helemaal aan de achterkant, begane grond dus.
Het pand is echter nog geheel casco, behalve een groepenkast, enkele stopcontacten en een toilet is er binnen nog niks te vinden. Dus daar gaat o.a. de kickstarter-opbrengst mij mee helpen. Ik zeg inderdaad onder andere, want ik boor meer bronnen aan middels sponsoring van bedrijven en subsidies. Mensen staan al klaar (zoals elektricien en helpers voor opbouwen) dus ik verwacht een week of 3 a 4 nodig te hebben. Met wat speling is de verwachte publieke openingsdatum zondag 11 maart 2018 (het event is de dag er voor)
In 2019 ga ik verhuizen naar een ander pand, 750m2 om precies te zijn. Voordeel van deze is dat ik daar geen huur hoef te betalen zoals ik nu, zij het zeer beperkt, wel moet doen.
De vraag aan jullie, de zogenaamde 'perks' voor de kickstarter die ik nu kan bedenken en ik sta open voor meer ideeën:
- $5 : Standaard entreekaartje early (50 beschikbaar)
- $10: Standaard entreekaartje
- $20: Entreekaartje + exclusieve poster early (25 beschikbaar)
- $50: Entreekaartje voor openingsevent (100 beschikbaar)
- $150: Entreekaartje voor openingsevent + exclusieve poster + eten + afterparty (30 beschikbaar) + korting op een B&B
- $500: Alles van 150 + (bedrijfs)naam op 'Wall of Fame'
- $1000: Alles van 500 + ongelimiteerd toegang tot het museum (20 beschikbaar).
- $5000: Alles van 1000 + benoeming (bedrijfs)naam als hoofdsponsor + levenslang toegang (5 beschikbaar).
Een kaartje kost €8 per persoon (kinderen tot 4 jaar gratis).