amiga1260
Het is bijna compleet mis alleen nog A3000, Amiga 1000.
Whizzi neem gewoon wat je wilt meenemen.
Ik neem de complete Line-up ook in het 'klein' mee en is nog een verrassing.;-)
wiebow
Leuk! Hoe laat begint de dag overigens?
Sent from my A0001 using Tapatalk
amiga1260
Het begint om 10 uur.
Infant
Is er nog een dresscode?
WHiZZi
Vanwege de zomerse invloeden, mankini. Mocht je dit toch een beetje 'te' vinden, dan mag een 3-delig Latex pak met handtekening van Petro altijd.
Om even op je vraag terug te komen, ja.. er is een dresscode, want de laatste keer dat de Commodore IG zoveel jaar bestond kwamen er toch een aantal mensen nakend met hun 8-bitter aangezet.
McVenco
> Is er nog een dresscode?
Duh...
n8864
wiebow
OK, ik kom met kleren aan, dat lijkt mij gezien de temperatuur wel zo goed... Heb er zin in!!
Megatron
Ik heb geen visvest.. maar ik kom toch gewoon met een sloot monitoren voor Marvin #WMDT en neem van TSB de bordjes weer in ontvangst en schroef de 1200 weer in elkaar.. ready to use! :gamer:
Magic
Moet toch overslaan (X komt er aan)
en Infant zegt dat er geen vrij parkeren is..
Maar mijn interesse is er dus een latere editie!
Infant
Ik vind het toch wel een domper om er ter plaatse achter te komen dat er toch *geen* line-up te zien was! Zelfs het stukje taart en de mintjes (goed initiatief, sommige mensen...) konden mijn gevoel van teleurstelling niet helemaal omkeren.
Gelukkig kreeg ik een dikke knuffel van iRetroVolver, Tahoe en tsb en dat maakte alles weer goed!
wiebow
Tsja, er was van een lineup niks te bekennen. Viel me wel tegen. De mok maakte wel weer iets goed, ik hem deze vandaag ingeweid met wat chocolade melk.
Wel leuke dag gehad, ook al heeft iRetroVolver mij 2x verslagen met Sensible Soccer en Lotus Esprit.
Ik heb ook weer geleerd over de TRS-80 en CoCo machines... Nou ja zeg.
Magic
Voor diegene die het gemist hebben kwam ik een video tegen 😉
Infant
> iRetroVolver en Infant (bron: CCN FB pagina 😉
Ik ontken ALLES!
StarQuake
Leuk filmpje!
Wat betreft de foto. Wat is dat? Is dat een CF reader voor in het lege vakje van de A1200? :-D Zoiets zoek ik nog. Zodat ik netjes de kap dicht kan houden.
Infant
> Leuk filmpje!Wat betreft de foto. Wat is dat? Is dat een CF reader voor in het lege vakje van de A1200? :-D Zoiets zoek ik nog. Zodat ik netjes de kap dicht kan houden.
Deze zoek je in ieder geval niet. Useless! Slecht in elkaar gezet (zonder over na te denken) en niet stevig. Is er ook direct weer uitgehaald.
Megatron
Jep.. dat was een AmigaKit oplossing.. die zich vanzelf weer "oploste".. op zich was de vorm goed en zat er ook een gat in voor een schroef, maar men koos toch maar voor dubbelzijdige tape.. en dan het CF Kaartje ook maar meteen.. en voor wat betreft de IDE kabel hadden ze beter een rounded kabel kunnen gebruiken tenzij je een meester in origami bent..
Maar dat heb ik ook alleen maar gehoord.. Ik ontken ook ALLES!! ALTIJD!!
Infant
n8897
StarQuake
> Useless!
Dan zoek ik inderdaad nog maar even verder.
Megatron
> Dan zoek ik inderdaad nog maar even verder.
Het ding is wel in orde.. maar i.p.v een schroef met el-cheapo dubbelzijdige tape was gewoon niet sterk genoeg.. Mesh dubbelzijdige tape (je Bouwmarkt bezoeken) is wel OK.. of een schroefje erdoor natuurlijk!
[
http://amigakit.leamancomputing.com/catalog/product\_info.php?cPath=42&products\_id=1216](
http://amigakit.leamancomputing.com/catalog/product_info.php?cPath=42&products_id=1216)