Announcement

Collapse
No announcement yet.

1581 user's guide

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    1581 user's guide

    Hallo mensen. Ik ben op zoek naar de user's guide voor de 1581 drive. Heeft iemand nog 1tje liggen welke niet gebruikt word?? Thanks!

    #2
    Een hardcopy heb ik niet, maar bijgaand heb je in ieder geval de PDF versie.
    Attached Files
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    Comment


      #3
      Ja die PDF is wel te vinden maar dat vind ik niks. Wil graag een fysiek boekje. :)

      Comment


        #4
        Originally posted by wiebow View Post
        Ja die PDF is wel te vinden maar dat vind ik niks. Wil graag een fysiek boekje. :)
        Print je hem uit..

        Comment


        • wiebow
          wiebow commented
          Editing a comment
          Jij bent een grappige vent, zeg!

        #5
        Originally posted by wiebow

        Jij bent een grappige vent, zeg!
        Nou het was niet grappig bedoeld, eerlijk gezegd. Zo groot zal die handleiding niet zijn, kleine moeite om die pdf fff uit te printen, als een origineel boekje zo moeilijk te vinden is.

        Comment


        • wiebow
          wiebow commented
          Editing a comment
          Ja maar, ik wil t boekje! :)

        #6
        Heb even gekeken maar heb er helaas maar een exemplaar voor mijn 1581.. maar ik kijk wel even met je mee op de bekende sites..

        Comment


          #7
          Ik ga zo meteen naar de opslag. Ik zal de boekendozen eens uitzoeken. Ik weet zeker (denk ik) dat er de combinatie handleiding 1541/1570/1571/1581 tussen zit. Mogelijk ook een 1581 exemplaar.

          Comment


            #8
            Dank heren alvast voor de moeite... Ik ben natuurlijk ook online aan het zoeken maar tot nu toe geen success.

            Comment


              #9
              Helaas geen 1581 handleiding. Wel de combinatiehandleing voor vier drives.
              Niet alles paste na de clubdag in mijn auto. Er is dus nog een doos met boeken, maar die zie ik in Februari pas weer.

              Comment


                #10
                OK dank je wel. Ik heb in principe ook wel interesse in de combinatie handleiding. Kun je die opsturen oid ?

                Comment


                  #11
                  Ik denk wel dat ik over de vaardigheden beschik om deze op te sturen.
                  voorwaarde is wel een adres.
                  afhalen in Rotterdam mag ook

                  Comment


                    #12
                    Hahaha... Kun = wil. Ik stuur je even een PM.

                    Comment


                      #13
                      Handleiding onderweg met de slakkenpost...

                      Comment


                        #14
                        Top Verkoophoek . Ik wil wel graag weten wat je voor de verzend kosten etc wilt hebben!!!!

                        update: Boekje is binnen. Hartstikke bedankt!
                        Last edited by wiebow; 06-01-2017, 15:36.

                        Comment

                        Working...
                        X