Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amiga 600

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Amiga 600

    In 1992 een aardig nutteloos apparaat, 24 jaar na dato wellicht mooi object!

    Hoi allemaal,

    ik ben begonnen met een Amiga 500 en zag het nut niet helemaal in van een Amiga 600. Het was in mijn optiek destijds 'less for more'. Nu kan de Amiga 600 echter mooie voordelen bieden (met name de HD). Heeft er nog iemand eentje liggen met doos en schuim erbij? Liefst niet vergeeld, maar ik moet ook weer niet kritisch zijn.

    Groet,

    Herbert

    #2
    Of scoor een Vampire voor je 500, dan kan je er ook een HDD aan hangen http://www.ebay.de/itm/262689039406?...%3AMEBIDX%3AIT

    Comment


    • neefherbert
      neefherbert commented
      Editing a comment
      Nice die Vampire! Daar vlam je een vintage A1200 mee van de tafel! Alleen de prijs is nog een tegenvallertje... Oh toch even kijken naar de Vampires... (A500 vs A600).
      Last edited by neefherbert; 26-10-2016, 17:08.

    #3
    Dag neefherbert.. welkom op het Amiga Café

    Joshua5 - Heb jij nog eentje liggen?

    Comment


      #4
      Ja heb wel een mooie liggen met sd hd

      Comment


      • neefherbert
        neefherbert commented
        Editing a comment
        Hey Joshua, wat moet je er voor hebben? Ik moet wel nog doorsparen voor die Vampire van Spud... ;)

      #5
      Click image for larger version

Name:	Captain Retro.jpg
Views:	50
Size:	31.0 KB
ID:	9010

      Comment


      • neefherbert
        neefherbert commented
        Editing a comment
        Thanks iRetro! Leuke club hier zo op het eerste gezicht. Jullie komen alleen digitaal bij elkaar?

      #6
      Originally posted by iRetroVolver
      [ATTACH=CONFIG]n9010[/ATTACH]
      Ik mis de rood-blauwe bril :P
      [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

      Comment


        #7
        Naja... niet helemaal.. het is immers Captain Retro.. niet Captain iRetro...

        Maar... omdat jij het bent..

        Captain iRetro!

        Click image for larger version

Name:	Captain iRetro.jpg
Views:	50
Size:	30.3 KB
ID:	9016

        Comment


          #8
          Berry?
          [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

          Comment


            #9
            Soms voel ik mij erg spiritueel en laat ik een baard groeien.. mijn spirituele leermeester Berry helpt mij dan..

            Comment


              #10
              Berry approves.

              Click image for larger version

Name:	IMG_2041.JPG
Views:	43
Size:	45.8 KB
ID:	9041
              [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

              Comment

              Working...
              X