Hallo! Kom snel binnen. Trek je jas uit. Als je mee wilt praten, kun je hier
je naam invullen. Veel plezier! Al gedaan maar geen mail ontvangen? Neem contact op! — Manon
Ik durf het niet 100% zeker te zeggen, onderaan de Amiga staat dat hij "refurbished" is door "Jan de Ruiter". Is dat een forumlid hier? Hieronder enkele full resolutie foto's van het bord, ik hoor graag jullie oordeel:
Dit bord is niet gerecapped, dus ik zou hem lekker opsturen naar TSB en dat laten doen en goed schoon laten maken in een ultra sone badje.
Dan zou het misschien beter gaan.
En haal een bracket en monteer die CF daar op, dan hoef die meer in dat zakje te zitten
Refurbished is een lege term. Hoeft niet meer te betekenen dan “nagekeken”. Jan de Ruiter zegt mij niets.
Als ik de foto’s zo zie, dan denk ik dat deze niet recapped is. Zekerheid is lastig, maar het soldeertin ziet er dof uit en ziet eruit alsof het in de fabriek gedaan is.
Bij twijfel altijd recappen, is echt behoud van je moederbord. Kost even wat, maar levert je echt een langere levensduur op.
Ik durf het niet 100% zeker te zeggen, onderaan de Amiga staat dat hij "refurbished" is door "Jan de Ruiter". Is dat een forumlid hier? Hieronder enkele full resolutie foto's van het bord, ik hoor graag jullie oordeel:
Een goede vraag of het bord al gerecapped is. Zo niet, dan ga je mogelijk steeds meer vage problemen krijgen tot er iets echt stuk gaat. Recap is echt een must bij de A1200.
Dat zou op zich geen probleem moeten zijn, denk eerder dat er dan iets met de PCMCIA poort is of je CF houder, dat kan ook.
De meeste zijn 8 of 4GB bij mij.
Weet niet of het bord al gerecapped is, maar anders zou je eens bij TSB een ultra sone cleaning kunnen laten doen, dan is ook alles lekker schoon en factory fresh zeg maar
Wie heeft nog een 128, 256 of 512MB CF kaartje liggen? Het liefst het merk Sandisk.
Het valt me op dat bestanden via PCMCIA (CFO) overzetten niet echt lekker gaat, of helemaal niet, met grotere CF kaarten.
Kleinere CF kaartjes zijn prima zat voor het overzetten van data. :-)
Verder mocht iemand ook nog in het bezit zijn van (originele) WB 3.1 diskettes, ben ik ook wel in geinteresseerd.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Leave a comment: